7.5.11

Solrig lørdag i punkter

  • Solrig lørdag.
  • Gennemlytter de mange Grand Prix numre til tirsdagen og torsdagen semifinaler på DR1.
  • Stadig søgende efter cyklen.
  • Har forresten givet over ½-delen af de "Alt om håndarbejde" blade, som var på loftet, væk - dygtig ikk'? ;0D
  • Skal lave en pasta-ret fra det nye "Lime" blad fra Netto. Spændt på om det smager lige så godt, som jeg forestiller mig.
  • Vil lave madplan for resten af måneden. Har investeret i en månedens kødbox og skal have det fordelt på maj, suppleret med noget fisk og fugl.
  • Hold da op! Det Grand Prix er da en blandet landhandel... Alt fra opera-ballade (Frankrige) til rock og nogen med iblandet rap!
  • Vil drikke en kop te.
  • Så gider jeg ikke punkt-skrive mere.
  • Hygge hejsa!

8 kommentarer:

  1. Jeg er spændt på, hvilken cykel, du køber! Det er så dejligt med en ny og lækker cykel - jeg købte en sidste sensommer, og jeg nyder at køre på den hver dag. Klem og god lørdag til dig!

    SvarSlet
  2. Madame - Det er jeg egentlig også. Det er så dejlig at få en ny cykel, men godt nok svært at vælge, hvilken det skal være.
    Kram og dejlig aften til dig, Gitte!

    SvarSlet
  3. Punktum, færdig...;-D God weekend...

    SvarSlet
  4. Rejen - Præsis!
    God weekend :0)

    SvarSlet
  5. Jeg har også stillet ting op på loftet og så er de klar til at blive smidt ud!

    Det lyder somom du har haft en go'dag :) Håber det bliver en lige så god Søndag.

    SvarSlet
  6. Donald - Vi har smidt på loftet, fordi vi ikke lige havde plads, men det kunne være vi fik. Nu er en del røget ud, for vi har rigeligt fra min mor der skal gennemgås :0)
    Tak, den søndag har været OK.

    SvarSlet
  7. Travl lørdag du vist har haft. Håber at du finder lige den cykel, som du ønsker dig. Trænger godt nok også til en ny.
    Dejlig solrig mandag til dig:-))

    SvarSlet
  8. Laura - Travl og travl... Jeg var på min sofa med en smertende lend og kunne ikke andet end sidde og have ondt af mig selv ;0)
    Der kommer hele tiden nye cykler til, så jeg tænker og tænker. Men det er sådan en dejlig dag, den dag man sætter sig op på en ny cykel og kører afsted :0)
    Dejlig dag til dig Laura!

    SvarSlet

Her kan du skrive, hvis du syntes du har noget du gerne vil fortælle.
Og så bliver jeg glad for en lille kommentar i ny og næ ☺