4.5.11

Når man bare må have...

Hvad gør man, når man får lyst til kærnemælks koldskål og intet har?
Jo man kører ned og køber noget.
Men når så det er efter butikkerne er lukket, så må man improvisere.



Jeg fik altså sådan en lyst, men havde ingen kærnemælk, så blenderen fik besøg af noget letoptøet skovbærsblanding og Cheasy vanilje yoghurt, for det har vi altid i huset og så wroom wroom (som Klidmoster ville skrive ;0) ) og så var der da et eller andet koldskål, man kunne smide kammerjunker i ;0)

Sov godt ude i blogland ♥

11 kommentarer:

  1. Og det ser rigtig lækkert ud!
    Nu er jeg blevet lækker sulten :)

    SvarSlet
  2. Æblekinder - Og det var en OK erstatning for kærnemælks koldskål, når det nu ikke kunne være andereldes :0)
    Håber du fik lidt til lækkersulten.

    SvarSlet
  3. Mums og jeg elsker også koldskål..godt fundet på..;-D

    SvarSlet
  4. Ovr, den følelse kender jeg alt for godt! Super alternativ,
    SS

    SvarSlet
  5. Det lyder som en lækker blanding - nød lærer nøgen kvinde at spinde :-)
    Klem og en dejlig dag til dig, Kari!

    SvarSlet
  6. Rejen - Koldskål er guf (Frøkenen er godt nok af en anden mening...).
    Alternativet holdt nu også, men i morgen skal der købes ind til den rigtige varer :0)
    ___

    Sushistegen - Hvorfor er man altid til det der ikke er i huset!!
    Godt med et basislager, så noget af trangen kan tages :0)
    ___

    Madame - Ja, nød lærer nøgen kvinde at spinde (eller tænke alternativt).
    Klem og dejlig aften til dig!

    SvarSlet
  7. Du er bare så kreativ :)

    Knus

    SvarSlet
  8. Det er ved at være tid til koldskål..
    Så at Blomsterberg lavet rababer koldskål i går, og blev helt syg efter det..
    Jeg kender det alt for godt..

    SvarSlet
  9. Fru E - Det må jeg jo være, når jeg bare må have! ;0)
    ___

    Mette Lykke - Aftenshowet testede færdiglavede kærnemælks koldskål og ja så kom Mette Blomsterberg med rabarber koldskål og så var jeg altså trængende ;0)

    SvarSlet
  10. Det ser da superlækkert ud. Tak for tippet :)

    Hilsen

    Henrik
    restauranter i København
    http://y-1.dk/

    SvarSlet
  11. Henrik - Det var så lidt :0)
    Hilsen Kari

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺