2.5.11

Frøken konfirmant

Så er det med Frøkenens konfirmations dato på plads.
12. Maj 2012 skal hun bekræfte sin dåb (er det vist...), nu er det med at begynde at lægge hovedet i blød. Der skal tænkes invitationer, bordpynt, kjole, gaver (ønskeseddel og fra os) og sikkert en masse masse mere.
Men det er jo over et år til, så jeg har masser af tid...

I 2008 blev storebror konfirmeret, så helt novicer er vi ikke ;0)

                                          Her er to billeder fra Ældstes borddækning




5 kommentarer:

  1. Der er rigtig god tid, men vi ved også, at tiden har det med at flyve afsted. Jeg kan se, at jeg også skal lægge hovedet i blød. Nu fik ældstebarnet jo noget specielt og det skal prinsessen her ikke snydes for :)

    SvarSlet
  2. Der er meget at tænke på til en konfirmation...Fin borddækning til sønnikes...;-D

    SvarSlet
  3. Fru E - Tiden går meget hurtigt, når der skal nås noget.
    Spændt på hvad du finder på :0)
    ___

    Rejen - Der er rigeligt og med en pige, er der sikkert meget mere, for hun har også sine ideer ;0)
    Tak, jeg syntes også jeg ramte den drengede udgave.

    SvarSlet
  4. Næste år skal vores yngstebarn af 5 konfirmeres Synes også vi har taget vores tørn :-) En stor dag er det både for konfirmanden og for os forældre.
    God lørdag.
    Knus.

    SvarSlet
  5. Margith - I har helt sikkert gjort jeres pligt med 5 konfirmationer.
    Det er en stor dag, som skal huskes som dejlig og lige efter hovedet på konfirmanden :0)
    God lørdag og kram!

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺