17.5.11

1-2-3-4 og 1-2-3-4

Så kan jeg skrive Zumba-udøver på motionskortet.
Var til min 1. zumbatime i dag.
Blev enig med mig selv om, at det var en rigtig god ide at prøve det, når jeg nu har meldt mig til 3 timers Zumbasjov lørdag d. 28. maj, sammen med Frøkenen.
Jeg kan nå at prøve det en gang til (altså på tirsdag) inden jeg skal udfolde mine lemmer den lørdag.
Lige nu har jeg det fedt, dejlig muskelbrugt.
Så skal morgendagens Spinning time bare overståes, så har jeg da fået rørt kondien i denne uge ;0D

Dejlig aften til alle jer ude i bloglandia ♥♥♥

7 kommentarer:

  1. Dejligt at få rørt sig..;-D

    SvarSlet
  2. Zumba 1-2-3-4? Her hvor jeg kommer fra lyder det "Zumba er 1-2-3 og hvis der er 4 er det aerobic" :-))

    Fedt du har været afsted. Hvad synes du om spinningen nu?

    Stort knus fra Polen :o)

    SvarSlet
  3. Rejen - Det var dejligt at få rørt sig, men jeg føler mig lidt øm i dag. Det er vist nogle muskler, som jeg plejer at berøre ved de andre træningsøvelser, jeg plejer at foretage mig ;0)
    ___

    Fru E - Det var nu også min egen indre talrække jeg skrev. Jeg er jo gammel jazzbaletter og det tæller vi af 4. Vores talte slet ikke, men pegede meget. Så man kunne næsten skrive "Nu med tegnsprog" ;0)
    Jeg er stadig ikke helt overbevist med den spinning, men prøver et par gange endnu og så får vi se. Skal også lige finde ud af om jeg kan holde til Zumba tirsdag og så spinning onsdag.
    Knus og god arbejdslyst i Polen ☺

    SvarSlet
  4. Hvor flot! Det er skønt at komme igang. Man føler sig høj og glad. Motion gør godt.

    Spændt på at høre om du for alvor bliver grebet af Zumba feberen. Dans! For mit vedkommende er det jo løb og svømning, som er på programmet. Og en smule cykling, nu hvor vejret er majligt!

    God dag :)

    SvarSlet
  5. Megan - Lige i går følte jeg mig meget udbrændt! Den times spinning var vist lige lidt for meget, men jeg sov hurtigt i aftes ;0)
    Nu har jeg kun været til det en gang, men jeg elsker at danse, så det ser da lovende ud.

    Jeg er så ikke til løb og svømning, men elsker at cykle, så det kan være at spinning og zumba bliver mine foretrukne :0)

    SvarSlet
  6. Spændende om du bliver glad for zumbaen. Spinningen lyder lidt hårdt, er zumbaen ikke lidt sjovere, eller er det bare camoufleret slid? (stor smiley)

    SvarSlet
  7. Laura - Det tror jeg jeg bliver. Elsker at danse.
    Jo zumba er en sjovere måde at konditionstræne på, mens spinning er en udfordring for udholdenhed (syntes jeg) ;0)

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺