25.4.11

Øv for en øvdag

Sidste dag i ferien/helligdag og jeg vågner med snot og sviende bi- og pande hule. Er svimmel og får ondt i hovedet af at se på computerskærmen og TV'et.

Spiser moegenmad med familien og lægger mig på sofaen og sover 2 timer mere.
Det svier stadig i bihulerne, når jeg pudser næse og mit hoved er stadig ikke tiptop, men jeg er ikke så svimmel mere.

Solstik - nej, for jeg har ikke opholdt mig meget i solen. Er ikke så god til sol.
Så øv for en øvdag.

Men men men 
Jeg har fået ryddet op i en kasse fra loftet indeholdende gamle Alt om håndarbejde. Dem fra 80érne og 90érne (før Ingelises fik kløerne i det).

Et blad fra 80érne og to fra 90érne.

Det kan godt være det ikke er mode mere, men der er nu nogle søde mønstre imellem.
Gemalen har dog en mening om, at det jo ikke er moderne mere, det der er i de blade og derfor lige så godt kan lægges i aviscontaineren, MEN det skal de bare IKKE!!!

Om lidt er aftensmadsbrødet færdigt i ovnen og skal køle af og så er der aftensmad til dem der er hjemme. Og det er så bare Gemalen, Yngste og mig.

Slut på påsken 2011.

12 kommentarer:

  1. Øv, sikke noget. Rigtig god bedring. Måske kunne du have glæde af en lydbog og lidt kamillethe.
    Knus og masser af godbedringshilsener til dig :-)

    SvarSlet
  2. Hej
    Ærgerligt med sygdom; men godt du fandt lidt guld i gemmerne.
    Manden min har samme tendenser, når der skal ryddes op i gamle blade. Jeg afleverer dem i genbrugsbutikken eller på plejehjemmet...
    Håber du har det bedre i morgen.:-)
    MVH / Rikke

    SvarSlet
  3. Rigtig god bedring - det er surt at være syg.

    Jeg arvede en gang alle min fasters "alt om håndarbejde" - og der var MANGE - 14 årgange eller deromkring. Har dem dog ikke mere, men har stadig de mønstre jeg hev ud af dem den gang.

    SvarSlet
  4. Laura - Tak og ja øv, men det går bedre. Skal jo snart i seng, for der er arbejdsdag i morgen.
    Knus og god aften :0)
    ___

    Rikke Simonsen - Velkommen forbi :0)
    Ja, det gør lige sidste dag lidt sur.
    Jeg ryddede op i dem for omkring 10 år siden, hvor jeg gav de blade væk, som ikke havde noget jeg ville bruge, men resten er hellige ;0)
    Jeg regner med at en nats søvn hjælper.
    Hilsner Kari
    ___

    Esther - Tak!
    14 årgange!!! Det var ellers ikke så lidt.
    Det er jo ikke alt i bladene der er noget, men dengang var der også et par sider med små ideen og de er gode at kunne bruge.

    SvarSlet
  5. Din stakkel - god bedring.
    Jeg kender godt det med gamle blade - mine er madblade, og det er altså hyggeligt at genlæse dem efter nogle år.

    SvarSlet
  6. SushiStegen - Tak :)
    Det er nemlig sjovt at læse bladene igen og igen og igen... :0)

    SvarSlet
  7. Hvisker "jeg holder med din mand" :o)) Men jeg er jo også udsmider med stort U.

    Rigtig god bedring søstermin. Vi ses i næste uge (regner jeg med).

    Knus

    SvarSlet
  8. Hej Kari!
    God bedring til dig. Jeg har trods samlergen sendt mine Alt om Håndarbejde til genbrug, sikkert efter en pludselig indskydelse om at blive bedre til at rydde ud :-)
    Knus.

    SvarSlet
  9. Hi hi jeg har haft rigtig mange af bladene, jeg har arbejdet på 2 plejehjem, hvor bladene skulle smides ud, det kom med mig hjem, nu er de væk næsten alle sammen, håber du er frisk til en ny arbejdsuge.

    SvarSlet
  10. Det lyder som en omgang sommervirus - man kan sige, at det er i det mindste heldigt, at du først får det nu, for det ville da være træls at tilbringe hele påsken i sengen.

    Rigtig god bedring.

    SvarSlet
  11. Det er da ærgerlig ,at du skal bruge den sidste helligdag på snot i bihulerne, jeg vil ønske dig god bedring.Dejlig med en kasse gamle blade,der er nok noget du kan bruge.

    SvarSlet
  12. Fru E - Det vil jeg gerne tro ;0)
    Jeg er næsten fit for fight, så arbejdsdagen blev indtaget og overstået 30 min. længere end beregnet.
    Sås når du arrivere matriklen.
    Kramm!
    ___

    Margith - Tak. Jeg er næste oven på igen :0)
    Mine ryger nok også på et tidspunkt, men bare ikke på en gang.
    Nu må vi se...
    Kram!
    ___

    Elsemarie - Vi er vist mange der samlede på dem ;0)
    Det var nu også et godt blad, altså lige indtil Inge... fik overtaget.
    Mine bliver nok også sorteret en gang til og så må vi se, hvad der er tilbage.
    Tak, jeg er næste oppe på dupperne igen :0)
    ___

    Jens - Tak :0)
    Den var nu for kort til en virus. Jeg tror det er uendeligt underskud af søvn (opstår nemt i ferier). Men ja, godt det kom sidst og ikke først i ferien :0)
    ___

    Kom så igang - Ja, men den omgang i februar er ikke rigtig kommet ud af kroppen. Håber det var sidste opblussen!
    Jeg skal have set på de blade og så må jeg se om der er noget der stadig fænger :0)

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺