5.4.11

Ukrudt til middag.

Pangasius med krydret topping af skvalderkål, brødkrumme og krydderier.
Dertil bagt fennikel.


Pangasius er jo en temmelig neutral fisk og måske også lidt kedelig, så i dag blev den serveret med topping.
En topping, fundet her, blev, fordi jeg ikke havde persille, lavet med skvalderkål, plukket i haven, her i eftermiddag, i regnvejr.



Til fisken lavede jeg bagt fennikel. Jeg bryder mig ikke om fennikel, men når der nu var to i køleskabet og Gemalen godt kan li' den, så var der da en aftager til retten ;0)
Her fandt jeg opskriften på den bagte fennikel.



Det var ikke alt fisken, der fik brød-skvalderkåls-topping. Jeg gav to andre fileter fik lidt pesto.
Wow hvor er det billed uskarpt...






Så har jeg lige set, at Madame har skrevet om ukrudt i dag :0)

2 kommentarer:

  1. Det er sjovt, at vi begge to har skrevet om skvalderkål i dag :-)
    Nu er jeg ikke fiskespiser selv, men jeg håber, maden gjorde lykke hos jer!
    Klem og ha' en god aften, Kari :)

    SvarSlet
  2. Madame - Mangel på persille kan føre til meget ;0)
    Ja, sjovt at der kan være sammenfald på en sådan ting!
    Maden var fin. Skvalderkål smager ikke af meget, men gav fisken lidt aroma.
    Kram og dejlig aften!

    SvarSlet

Her kan du skrive, hvis du syntes du har noget du gerne vil fortælle.
Og så bliver jeg glad for en lille kommentar i ny og næ ☺