14.4.11

Påskeferie



Dejligt ord ikk'!
Smag på det...
Foråret er over os, efter påske er der ikke langt til pinse og sommer.
Julen er helt ovre.
Kun lys og so... - skrev jeg virkelig at julen er ovre... ja det står der sørme...
Sikken en fortalelse. Det må være fordi jeg er i er sprudlende feriehumør :0D
Træningen gik, som var der noget, jeg altid gjorde med glæde og jeg (og det var nok mest fordi jeg er i dette glade humør) meldte mig til en intro-spinningtime på onsdag...
Nå det var så to underlige ting på en dag.
Må hellere slutte indlægget, inden andre underlige ting kommer på.

Tutteluh og dejlig torsdag aften   ♫♪♫ lalalalala ♫♪♫

13 kommentarer:

  1. Dejligt med påskeferie. Håber din starter tidligt i år. Jeg er så småt ved at trappe ned! En ordentlig omgang forårsrengøring og så bare ... påske! :)

    SvarSlet
  2. Rigtig god ferie til dig.
    Klem MARIANNE

    SvarSlet
  3. Megan - Det er skønt med påskeferie. Syntes jeg trænger! Og så er den lige præsis startet i dag kl. 15.45 ;0)
    Og rigtig god påskeferie, når rengøringen er overstået :)
    ___

    By MARIANNE - Tusind tak!
    Klem ☺

    SvarSlet
  4. Herligt !
    Og nyd din lange ferie :-)

    SvarSlet
  5. Losarinas mor - Skønt!! og tak, jeg vil nyde hvert minut :0)

    SvarSlet
  6. Herligt humør og dejligt med ferie, det har jeg også snart...;-D

    SvarSlet
  7. Halli hallo - pas på du ikke flyver helt op i skyerne, hahaha....
    God ferie!

    SvarSlet
  8. Rejen - Skøøønt med ferie, selvom jeg i dag lige måtte aflevere Yngste i børnehave. Men nu har vi alle fri og ferie de næste 10 dage.
    Og rigtig god påske til dig!
    ___

    Jens - Flyv ikke højre end vingerne bær ♪♫♪
    Nej jeg er nede igen, men stadig i højt humør og tak, jeg elsker ferie ;0)

    SvarSlet
  9. Ferie er bare det bedste :-)
    Rigtig god ferie til dig og tak for sidst.
    Mange hilsener fra Laura

    SvarSlet
  10. Jamen, jamen ... sikke en energi :-). Ha' en ualmindelig skøn og lang påskeferie!

    SvarSlet
  11. Laura - Tak for sidst og tak og i lige måde :0)
    kh
    ___

    Bente - Ja, denne gang har det været som en energiindsprøjtning at få ferie.
    Tak og i lige måde, når du kan holde :0)

    SvarSlet
  12. Jaaa, påskeferie er godt :o)

    Skal i gang med rengøring lige om lidt - og så glæder jeg mig til at pynte huset op til påske - for første gang :)

    Hav en dejlig søndag.

    SvarSlet
  13. Esther - Skøøønt!! ;0)
    Rengøring og oprydning bliver fra i morgen og så skal jeg slappe af i påskedagene med god samvittighed.
    Jeg tror også, jeg skal pynte op i år. Har aldrig interesseret mig, men Yngste taler om det hele tiden.
    dejlig søndag til dig!

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺