19.4.11

Og den kunne ikke mere...

Det ses vist tydeligt at den ikke er af nyere dato.

Vi har taget afsked med en gammel ven af huset.
I går stod vores toaster af, efter mange mange års trofast tjeneste.
Det var ikke ventet, men da jeg tog pladerne af, for at rengøre dem, så jeg, at det ene varmelegeme var revnet og at porcelænet rundt om spiralen krakeleret og delvis faldet af der.

Jeg salmede den sammen og gik ind til Ældste, så han kunne tage pænt afsked med den (han mente dog, jeg var en smule skør...). Den har ellers ernæret ham de sidste par år ;0)

Nu må vi så på jagt efter en ny.

8 kommentarer:

  1. Uhh hu. Sådan en toaster er jo en ganske rar ting at have. Men kan man lave noget sundt på den. Jeg kom altid til at lave toast med smør skinke og ost. Det er vel ikke særlig sundt og da den jo heller ikke kan komme i opvaskemaskinen, så røg den altså ud.
    Klem MARIANNE

    SvarSlet
  2. He, he med børn i huset er sådan en ganske nødvendig. God jagt.
    Mange hilsener fra Laura :-)

    SvarSlet
  3. En toaster var også min søns kæreste eje i mange år :-) Jeg håber, din søn spiser andet end toasts, så han bliver stærk som Skipper Skræk :)
    Klem til dig!

    SvarSlet
  4. By MARIANNE - Den er rigtig rar at have.
    Her består toast af skinke og ost og som smørelse kan sennep bruges. Ældste laver sin toast og så putter han pesto i. Hans yndlingsspise.
    Vores toaster havde løse plader, så de kunne gøres rigtig rene.
    kh ♥
    ___

    Laura - Den er uundværlig. Spændt på hvad vi falder over ;0)
    kh ♥
    ___

    Madame - Jo han spiser, når han selv laver det, toast og tunsalat (begge dele hjemmelavet). Frugt og grønt er for øjeblikket "farligt" ;0)
    Klem til dig!

    SvarSlet
  5. Den toaster ser ud til at den har gjort sin pligt - og lidt til. Nu trænger den til at få fred, haha....

    Jeg så lige at ældste laver toast med pesto. Det lyder spændende. Jeg har ikke en toaster, da jeg synes det lyder lidt kedeligt at spise toast uden ost. Lige nu ville jeg ønske at jeg havde en toaster, for jeg ville meget gerne prøve sådan pesto-toast.

    SvarSlet
  6. Vi har 2 forskellige og de bliver stort set aldrig brugt. Men nu er der da et oplagt gaveønske til sønnike :)

    Hils ham og giv ham et trøstekram i denne toastløse tid ;-)

    Knus

    SvarSlet
  7. Jens - Ja den var svær at få ren på ydersiden ;0)
    Toast uden ost gider jeg heller ikke, så heller uden skinke, men med en masse ost.
    Ældste laver sine toast med skinke og ost og så tilsætter han pesto efter den er toastet.
    Du kan da lave dem under grillen i ovnen, de skal bare vendes. Det tør jeg bare ikke lade mine unger gøre!

    SvarSlet
  8. Fru E - Den er han da nød til at have! Om ikke andet så når han flytter hjemmefra. Så ved jeg han får noget at spise ;0D

    Han får et kram, når jeg ser ham.
    Kramm!

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺