7.4.11

Lykken er...

...at kunne huske sit password, dagen efter man har skiftet ☺

9 kommentarer:

  1. Ha ha - årh ja de password. Jeg har ALTID problemer med dem. Vi skal skifte i flere systemer på samme tid - og man skal ikke have 10 tommelfingre når man gør det for 3. gang bliver man blokeret hos os *GG*

    SvarSlet
  2. Pass words er noget fanden har skabt... til tider.

    SvarSlet
  3. præcis er password noget en hvis en har skabt.... prøver så vidt muligt at have samme password til alt.... og når det ikke lader sig gøre.... grr.. ja så går det ofte galt....
    kh♥

    SvarSlet
  4. Anette - De skal skiftes for tit og de må ikke ligne de sidste x antal brugte.
    Jeg skal heldigvis kun skifte mine egne på jobbet, men jeg må ikke bruge et af de sidste 24 jeg har lavet... Efter som vi skifter hvert 6. måned og jeg ikke har været der i 12 år endnu, så skal det være et nyt.
    ___

    Frøskuffen - Lige præsis!!
    ___

    Marianne - Det kan han også krediteres for, ham f-----!
    Jeg har, hjemme, et par stykker jeg kan fordele, for ikke at gøre det for nemt, hvis nu, men ja, jo færre, jo bedre :0)

    SvarSlet
  5. Hej!

    Ja det ville da være lykken :o)
    Jeg kender det alt for godt. Vi skifter også tit vores inde på arbejde. Vi har mange computere der og så min "egen". Vi skal kunne dem alle sammen, så der er mange at huske. Jeg duer ikke til det :o)

    God aften.
    Kh Randi ♥

    SvarSlet
  6. Randi - Hold da op! Så mange ville jeg heller ikke kunne. Syntes det er nok med min "egen" og til 2 databaser + et par filer. Filerne kan jeg dog hente hjælp til hos andre ;0)
    Gid man kunne lave noget mere enkelt...
    God aften til dig, Randi ☺
    kh♥

    SvarSlet
  7. Det er nemlig rigtigt - men nogen gange kan det være pokkers svært, haha.....

    SvarSlet
  8. Åh, ja og det bliver ikke nemmere at huske alle sammen, hi,hi :-)

    SvarSlet
  9. Jens - Åh ja! I går huskede jeg passwordet fint, men i dag begyndte et par gange på det gamle. Det sidder ligesom i fingrene ;0)
    ___

    Laura - Nej og man skal jo variere sig på jobbet, så man ikke bare kan aflure et enkelt og så komme ind over alt.
    Indimellem overvejer man om demens light er ved at komme...

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺