28.4.11

København og frugtsalat

Så gik torsdagen og så er der lige en fredag, der skal overståes og så kan weekenden skimtes i det fjerne.
Vi kørte til København i dag efter jobbet og fik købt nogle gaver.
Vi var både på Østerbro og Nørrebro og da vi ramte motorvejen, på vej hjem, var det i myldretiden og så endte vi med at tage Strandvejen.

Strandvejen på sådan en torsdag eftermiddag er en dejlig tur. Sol, vand og en enkelt helikopter så vi og en masse seje biler (som Ældste nok ville have sagt).

Efter aftensmaden nød vi en portion frugtsalat med dressing/sovs af Cheasy vanilje yoghurt blendet med letoptøede hindbær. Uhmmm det var dejliiigt :0D

Dressing blev hældt på de enkelte portioner efterfølgende

Så vil jeg slutte dette indlæg og finde sengen og hygge mig med lidt lekture.
NAT NAT!

11 kommentarer:

  1. ja selv ugen her er gået hurtigt..
    og i morgen er det allerede weekend igen...
    skønt... bare det gode vejr fortsætter...
    uhm en lækker dessert :)
    kh♥

    SvarSlet
  2. Det der frugtsalat ser altså lige lovlig lækkert ud.
    Klem MARIANNE

    SvarSlet
  3. Hej Kari

    Nu med ny blog, så håber jeg, den er nemmere at betjene.
    Hader kø på motorvejen... Vælger gerne alternativ, hvis der er mulighed for det..

    God fredag / RikkeBo

    SvarSlet
  4. Marianne - Kort uge, men den har drænet mig.
    Men ja i morgen (eller rettere nu, hvor jeg er hjemme igen fra jobbet) er det weekend og nej hvor dejligt!!
    Og frugtsalaten smagte dejligt :0D
    kh♥
    ___

    By MARIANNE - Den var også kovlig lækker ;0)
    Kram!
    ___

    RikkeBo - Den må jeg ind og se på :0)
    Det er også dræbende at sidde der og glo på biler og biler og biler og ...
    Så er Strandvejen en helt del kønnere!
    Dejlig aften til dig :0)

    SvarSlet
  5. Uhm, lækker frugtsalat. Håber du får masser af energi her i weekenden ;-))

    SvarSlet
  6. Laura - Frugt er skønt :0)
    Nu er det tid til søvn, så søndagen kan bruges fornuftigt med nok energi.

    SvarSlet
  7. Jeg synes, der er en del 'seje biler' på vejene lige for tiden. Tænker, at det er alle de biler, som pænt har måttet vente indenfor, på at vinteren skulle gå over ;-).
    Fortsat god weekend!

    SvarSlet
  8. Det lyder som en meget lækker frugtsalat. Jeg har ofte tænkt at jeg ville lave det samme med en sojayoghurt, men jeg aldrig kommet længere end til tanke. En eller anden dag lykkes det forhåbentlig, haha...

    SvarSlet
  9. Bente - Ja, de (bilerne) er kommet på vej igen efter en lang vinter. Det er næsten som når man lukker køer på marken ;0)
    Dejlig søndag til dig!
    ___

    Jens - Gemalen mener man skal spise flødeskum til frugtsalat, men han accepterer yoghurt-bær sovsen til, han spiser nemlig IKKE yoghurt.
    Prøv det, det kan sikkert helt fint laves med soyayoghurt :0)

    SvarSlet
  10. Uhm, sikke en lækker frugtsalat :-) Jeg holder også meget af en tur på Strandvejen og at kigge ud over Øresund.
    Klem og god søndag aften til dig!

    SvarSlet
  11. Madame - Tak, det smagte også skønt.
    Det er en rigtig dejlig vue, når Øresund er blik stille og i de mange blå og grønne nuancer.
    Klem og dejlig aften til dig!

    SvarSlet

Her kan du skrive, hvis du syntes du har noget du gerne vil fortælle.
Og så bliver jeg glad for en lille kommentar i ny og næ ☺