2.4.11

Den bedste aprilsnar - syntes jeg

Dagen derpå er det vist tid til at se på hvilken aprilsnar der var den bedste.

Jeg læste hvad der var opfanget som "dagens joke", fra de forskellige aviser (TV2 havde nedskrevet dem i et indlæg på deres site og sikkert også DR) og måtte ryste på hovedet af den med fosterscanning og smartphones, bare for langt ude. Der var også den med at Danmark var blevet mindre pga. jordskælvet i Japan, måskerigtigt, men så havde glere medier nok skrevet om det.

Billedet lånt her
Nej den bedste var nok TV2 Go'morgen Danmark's interview med "Michael Brødsgaard", som kunne fortælle om psykologiprojektet Sidney Lee.
Den røbede sig selv gennem interviewet, men hold da op hvor jeg grinede.
Der var nemlig en lille ubetydelig talfejl, der røbede at det var en til 1. april ;0)

Jeg er ikke til Sidney Lee, men syntes det var sjovt, at han var med på den!

9 kommentarer:

  1. ha ha ha ja jeg grinede også højlydt... synes simpelthen den var fantastisk.... utroligt at hverken han eller Morten Resen kunne lade være med at grine........ ´
    kram og go weekend....

    SvarSlet
  2. Jeg var også sammen med en kammerat, der var hoppet på den og spurgte mig, om jeg havde hørt det med Sydney Lee! Jeg havde faktisk ikke set det, men min første reaktion var: øhm... har du tænkt på, at det er 1. april? Det havde han ikke... Så så vi det på nettet - god griner! (men ret tydeligt at det var en joke!!!)

    SvarSlet
  3. Ha ha jeg lurede med det samme at det var en aprilsnar. Men den var da sjov ;)

    SvarSlet
  4. Ha ha ... ja, den er ret god. Jeg fik den godt refereret af min datter. TV-avisens aprilsnar var nu heller ikke helt dum: Birthe Rønn Hornbech skal være dommer i X-factor i næste sæson :D.

    SvarSlet
  5. Marianne - Der står på TV2's hjemmeside at Morten Resen havde bedt alle være HELT stille, for ellers ville båd han elv og Sidney Lee bryde ud i grin. Men ja den var go'!
    Kram og go' weekend til dig :)
    ___

    Eva - Lige i staten af indslaget, var tanken da "ja hvorfor ikke", men så kom der lidt hvor jeg tænkte !1. april!!" og da han selv havde "spille" SL i 4 år og "hans mor" var glad for at få Michael tilbage efter 6 år, så var den røbet :0)
    ___

    Anette - Den var nemlig sjov!
    ___

    Bente - DR's var næsten for nem, men det kunne sikkert have givet nogle sjove udfald til showet ;0)

    SvarSlet
  6. Hvad ville Dansk underholdning være uden Sidney Lee? Det ville være kedeligt. Han er en mand som man har lov til at grine af, uden at være flov over det og derfor synes jeg, at han er lidt sjov.

    Jeg så ikke det nævnte interview, men synes det er meget morsomt, at du kalder ham et psykologiprojekt. Yes - du har fuldstændig ret, haha......

    SvarSlet
  7. Jens - Det er nu ikke mig der kalder ham et psykologiprojekt, men det hele aprilsnaren går ud på. Nemlig at han skulle have spillet figuren Sidney Lee, for at se hvor nemt det var at komme i medierne.
    Jeg er ikke til SL, men kan nok godt se, at Danmark på en eller anden måde vil være kedeligt uden ham ;0)
    Du kan se indslageti linket, første linie under billedet :0)

    SvarSlet
  8. Okay, det havde jeg ikke opdaget da jeg læste indlægget, men nu har jeg set indslaget.

    Det er godt fundet på og jeg garanterer for, at de har moret sig da de lavede det. Men dén ville jeg ALDRIG hoppe på. Nixen bixen. Selv om det ikke havde været 1. april, så havde jeg stadig ikke troet på det.

    Sidney Lee er for gennemført hæslig, arrogant og selvhøjtidelig til at det kunne være skuespil, haha.....

    SvarSlet
  9. Jens - Det havde jeg regnet ud, at du ikke havde ;0)
    Nogen bliver jo så optaget af deres rolle, at de bliver et med den. Egentlig fedt at Sidney Lee ville være med, for det havde jeg ikke troet man kunne få sådan en som ham til :0)

    SvarSlet

Her kan du skrive, hvis du syntes du har noget du gerne vil fortælle.
Og så bliver jeg glad for en lille kommentar i ny og næ ☺