8.4.11

Borte med blæsten

Det var lige før...
Havde halv side/halv modvind hjem fra jobbet i dag og det er altså hårdt.
Jeg cykler på en vej, hvor det kun er læ sådan ca. halvdelen.
I en lille pause uden direkte modvind (lad os kalde det det) trådte jeg et par gange og tog så en lille trædepause...
Samtidig kom der et vindpust/stød/orkan og jeg holdt stille. Der var bare mere vind mod mig end med mig, så mig igang med at trampe, for hjem ville jeg!
Træning - det blev droppet. 3½ ekstra km i modvind var ikke lige mig i dag.


Nu står den på æggekage - inspireret af Go'morgen's kok, der lavede fynsk æggekage, her til morgen.

8 kommentarer:

  1. Dejligt med en god æggekage ovenpå sådan en cykeltur. Den er godt nok også strid blæsten i dag. Jeg kørte ud i skoven for at løbe, det var helt umuligt her på landevejen! :)

    Ha' en dejlig weekend.

    SvarSlet
  2. Ja pokkers til blæst, jeg var heldig at komme hjem inden togene holdt op med at køre regelmæssigt..;-D ser lækkert ud med den æggekage..God fredag aften..

    SvarSlet
  3. Megan - Der skal være godt med læ, før det er let at bevæge sig rundt i dag. Men det slutter forhåbenlig snart, så vi kan finde noget der minder om forår.
    Æggekagen var dejlig og en forsmag på sommeren :0)
    ___

    Rejen - Har togene også været berørte? Så er det godt nok slemt.
    Jeg er spændt på hvor længe min søn bliver om, at komme hjem, i aften.
    Det var en dejlig forsmag på sommeren med æggekage.
    Go' aften til dig!

    SvarSlet
  4. Ja, den var godt nok voldsom !

    SvarSlet
  5. Ja, æggekage det er rigtig forårsmad, og tak for inspirationen til at lave en æggekage her i weekenden.

    Weekendhilsen

    Morten
    København restauranter

    SvarSlet
  6. Losarinas mor - Men nu er det vist slut for denne gang :0)
    ___

    Monne - Velkommen forbi :0)
    Lad os hjælpe foråret på vej og dejligt at jeg har kunne inspirerer andre.
    Dejlig weekend til dig!

    SvarSlet
  7. Træning blev droppet? Nåh, det er selvfølgelig én synsvinkel. Jeg synes det lyder som om at din cykeltur var rigeligt med træning, så du har da hverken snydt eller sprunget over! :D

    SvarSlet
  8. Jens - Havde jeg haft bare et par kilometer mere, så kunne det nok have udgjort en træningssession, men jeg blev regnorm og tog hjem.
    Men så bliver jeg jo bare straffet til næste træning, når det gør ondt over alt!
    Men tak for din søde opfattelse af træning!

    SvarSlet

Her kan du skrive, hvis du syntes du har noget du gerne vil fortælle.
Og så bliver jeg glad for en lille kommentar i ny og næ ☺