17.4.11

Allerede søndag??

De sidste to dage er gået wroom stærkt!

Fredag startede i langsomt tempo.
Stille hyggelig morgen med Yngste, inden han blev afleveret i børnehave.

Hjem og drikke en kop te, inden jeg skulle på besøg hos Laura, som jeg kun havde mødt og talt kort med på et blogtræf for længe længe siden.

Formiddagste med dejligt nybagt brød og lækre muffins og snak snak snak, til jeg blev ringe hjem af Gemalen. Tænk at blive ringet hjem i den alder jeg har, fordi jeg glemte tiden og en aftale med familien...
Det viser vist bare, at 5 timers formiddagshygge bare ikke er nok, når verdenssitustionen skal vendes og det er for hyggeligt :0)

Familietur med telefonreparation, brillestramning og indkøb til lidt af påskeferiedagene. og så var fredagen gået...

I går gik med konfirmationsforberedelser hos Kusinen. Deres søn skal konfirmeres i dag og der var borddækning og andre punkter, de gerne ville have hjælp med, for at nå det. Det tog næsten hele dage.

Nå men så kan vi da bare starte ferien i morgen, altså den i et mindre gear ;0)
God søndag og håber vejret bliver mere skinnende end i går!

10 kommentarer:

  1. Fuld fart på og så får du forhåbentlig lov at slappe lidt af...;-D det er hyggeligt med mini-træf...selvom manden må ringe efter dig..;-0 God søndag til dig...

    SvarSlet
  2. God søndag også til dig, du travle kvinde- nyd det lidt i dag!

    SvarSlet
  3. Det lyder som om tiden flyver og du er i godt selskab! Hav en dejlig dag og rigtig god ferie når du når der til.

    SvarSlet
  4. Rejen - Ja lidt afslapning er der da, elsker at sidde i sofaen med bærbar og strikketøj (og Yngste)om aftenen, for der slapper jeg af ;0)
    Det er hyggeligt med bloggerbesøg - og selvom jeg følte mig som en med teenagerhjerne (har jo to at sammenligne med) ;0)
    Tak og i lige måde!
    ___

    Lavendel - Tak og jeg skal nok nyde, for jeg skal til konfirmation :0)
    ___

    Oline - Der har du helt ret! Ferien er startet, men ferie-slap-af venter jeg til helligdagene, for så er det med god samvittighed ;0)
    Og rigtig god dag til dig!

    SvarSlet
  5. Ja, tiden flyver alt for stærkt, især når man er i gang med noget godt. Håber du får en god påske.
    Klem MARIANNE

    SvarSlet
  6. By MARIANNE - Den flyver rigtig stærkt!
    Tak der regner jeg helt bestemt med og i lige måde.
    Kram!

    SvarSlet
  7. Hi, hi ja 5 timers formiddagshygge gik da vist lidt hurtigt:-) Godt at man er savnet ind i mellem og der så kan ringes (fnis)!
    Ferier er skønne, dem er vi nok mange, både voksne og især skolebørn, der værdsætter højt.
    God påske til dig og dine :-)

    SvarSlet
  8. Laura - De 5 timer gik altså meget stærkt!
    Så på uret kl. 13 og tænkte at det nok vsr på tide at lette sig, men så skulle der vist lige vendes et emne og så var klokken 14.30...
    Jeg tror, ferie er noget vi alle gerne vil have mere af, for så kan vi koble af og alligevel nå, had vi ellers gør på en weekend.
    Jeg kunne godt bruge en uge eller to mere ;0)
    Og rigtig god påske til dig og dine!

    SvarSlet
  9. Hvor er det hyggeligt, at I lige arrangerede et lille blogtræf for to. Man møder mange spændende mennesker via bloggen og får samtidig utrolig mange gode oplevelser!

    SvarSlet
  10. Jens - Ja det er dejligt at møde nye mennesker, men det er ikke altid man når at få talt sammen, så vi tog revance :0)

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺