26.3.11

Weekend og en af de korte...

Så holdes der weekend igen.
I går var det en meget stille aften, for de store var begge ude og bare Yngste, Gemalen og jeg var hjemme.
Det var jo også Vaflens dag, så selvfølgelig nød vi, der var hjemme, vafler til en gang X-Factor finale.

Resterne fra i går


Yngste skulle se finalen, for Babou skulle vinde, for det er hvad Frøkenen har gået og sagt.
Men men men, når man er 4½ år, så er der ikke så meget energi til en helaftens forstilling, så lidt i 9, sov han sødt zzzzz.

X-Factor vinderen blev jo Sarah og for mig var det den rigtige, men der er vi nok mange, der ikke er enige  ;0)

Så er det jo i nat at "vi skal sætte havemøblerne frem" og søndagen kommer en anelse hurtigere end sædvaneligt.
Men lige nu vil jeg bruge af lørdagen.
God lørdag fra mig ♥

7 kommentarer:

  1. Ja man kan hurtigt blive træt når man ikke er så gammel, selvom man selv mener noget andet..;-D ser ud til at være nogle dejlige vafler..God lørdag til dig..;-0

    SvarSlet
  2. Selv jeg sad og hang i sofaen i aftes, mens Bella og jeg så x-faktor. Da Babou gik ud, skal jeg love for at der blev chattet på fb over uretfærdighederne!
    Men jeg er enig med dig i at Sarah skulle vinde. Hun er et godt forbillede for unge piger, der hver har deres kamp at kæmpe for at stå ved den, de er. Her tænker jeg selvfølgelig ikke på kendthedsfaktoren, men de kampe Sarah har fortalt om, hendes fars anerkendelse af hende osv.
    Klem og god lørdag

    SvarSlet
  3. Rejen - Det er ikke til at få energien til at slå til, når man har været i børnehave først ;0)
    Vaflerne var godt. En anden opskrift end den jeg plejer.
    Og god lørdag til dig!
    ___

    Mette - Nu var Frøkenen jo ikke hjemme, men hun havde nok også ment det var uretfærdigt og kommunikeret med sine veninder ;0)
    Både Sarah og Babou har kæmpet. De har begge vist at man kan hvis man vil.
    Men ja Sarah har helt sikkert banet vej for mange, som går og gemmer.
    Kramm og god lørdag

    SvarSlet
  4. Jeg har aldrig hørt om vaflens dag, men så det rundt omkring på bloggene. Håber de smagte! :)

    Jeg holdt nu med AnneLouise, hun har en fantastisk stemme, men Sarah gjorde det også godt. Hun skal nok blive til noget! :))

    Ha' en dejlig weekend.

    SvarSlet
  5. Vaflens dag - hvad der dog ikke findes på- Herligt :-)

    SvarSlet
  6. Jeg var glad for det ikke var mig der skulle afgøre vinderen af X-Factor, men jeg er ikke utilfreds med vinderen :-)

    SvarSlet
  7. Megan - De smagte fint. Jeg er kommet frem til at det vist er svensk (igen).

    Annelouise sang også fint, men jeg er til de lidt mere dybe og hæse stemmer og så lå Sarah jo lige til min smag :0)
    Dejlig lørdag!
    ___

    Losarinas mor - Det er jo en dejlig anledning til at bage vafler ;0)
    ___

    Pia - Jeg er også glad for at jeg bare kunne lade andre vælge, men man har vel egentlig altid en man syntes bedre om end andre :0)

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺