20.3.11

Spændt på resultatet

Z    Z      Z Z Z

Da vi havde gæster i går, kom vi til at diskuterer hvem af os (Gemalen og jeg) der snorker mest, lige nu hvor vi er snottede.
Jeg har ikke sovet særlig godt de sidste par eller 3 nætter, for Gemalen er ekstrem snottet og ligger fladt på ryggen og sover snorker. Han mener til gengæld, at jeg fint følger med i dannelsen og mængden af lyd (Frøkenen syntes også vi larmen pænt, mens Yngste sover fra det hele...).

Det mente han hurtigt vi kunne finde en løsning på, for han ville sætte sin iPhone til at optage i nat og så kunne vi jo så få den sag løst!

Nu er det så spændende om han fik den sat i gang og om jeg har ret i at han snorker ekstrem meget og meget mere end mig ;0)

8 kommentarer:

  1. Spion optagelser :-)
    Vi ses :-)

    SvarSlet
  2. hahaha, det er et sjovt eksperiment. Minder mig om en sommerferie for et par år siden, hvor min mor hårdnakket påstod, at hun ikke snorkede og hvor min niece optog hende med sin mobiltelefon. Min mor blev ikke glad, men vi andre har moret os siden (alle vidste det jo).
    Jeg glæder mig til at læse om resultatet. Og skriver du ikke om det, gætter jeg på udfaldet... fnis
    Klem

    SvarSlet
  3. Spændende. Men husk nu - alle har deres lyde når de sover - så bliv ikke slået helt ud når du hører dine lyde på optageren. Jeg er selv blevet afsløret i de mest åndsvage møffelyde!!!
    Klem MARIANNE

    SvarSlet
  4. Tja, jeg kan ikke give noget resultet, for det eksisterer ikke :0(

    SvarSlet
  5. Jeg ved ikke hvad der er bedst, her i huset snorker jeg og gemalen snakker i søvne.
    God søndag til dig

    SvarSlet
  6. Kom så igang - Det er sikkert lige irriterende, men når man kun hører snorken, så kan talen i søvne næsten lyde dejligt:0)
    God søndag til dig!

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺