6.3.11

Jeg har også fundet...

...forår i min have i dag :0)
Kram Kari 

6 kommentarer:

  1. Hvor dejligt og så lidt forskelligt endda...Bliver godt når det kommer helt op..;-D

    SvarSlet
  2. Hej!
    Hvor er vi to dog heldige. Jeg har også fundet forår i min have i dag :o)Det er så dejligt, når det pibler op af jorden.

    Kh Randi ♥

    SvarSlet
  3. Rejen - Ja, der er både tulipaner, hyacinter og erantis på vej. Måske også vintergækker, men jeg kan ikke huske hvor de står i haven...
    ___

    Randi - Jamen så kan der da ikke noget at være i tvivl om. Foråret er på vej!!!
    Det er nemlig rigtig hyggelig at følge det hele fra spire til blomst :0)
    Kram♥

    SvarSlet
  4. På Sydhavsøerne sker der også noget i den retning :-) Jeg troede lige en overgang at sneen havde slået vintergækkerne ihjel, fordi de lå slatne hen ad jorden og erantiserne hang gevaldigt med hovedet. Det hele har rejst sig igen. Det er da fantastisk :-)

    SvarSlet
  5. De er da blevet store allerede! Der må være totalt læ og ro og fred der, hvor de står. De er meget smukke og forhåbentlig får vi dem at se igen når de er i blomst :)

    SvarSlet
  6. Pia - Jeg var også bange for at det var sket noget med dem, for sidst jeg så, var der ingen tegn på liv hos erantisserne. Men nu er de her :0)
    ___

    Donald - Der er ikke total læ, der hvor erantisserne er, men nok til at de nu, hvor de er kommet op. Tulipaner og hyacinter står op af husmuren, så de er ikke så udsatte :0)

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺