29.3.11

Jeg har grinet

i 1½ time i dag.
Jeg har været til foredrag med Karen-Marie Lillelund (I ved hende med prikkerne fra Matas-reklamerne) og hold op hvor er hun sjov!!

Billedet lånt er 


Foredraget hed "Humor på arbejde" og her kom hun ind på en masse spændende ting og med humor formidlet det til os.

Lige nu fordøjer jeg det jeg hørte i dag og i morgen vil os fra min afdeling, der var med, nok snakke om det vi hørte og så vil jeg helt sikkert huske meget mere.

Jo... hun fortalte at kvinder bruger mimik og fagter ca 20.000 gange om dagen, hvorimod mænd kun bruger 7.000. Så når manden kommet hjem fra job, så har han brugt dagens kvote, mens vi kvinder stadig har 13.000 nu at bruge af. Så virker din mand noget passiv og kun grynter, når du fortæller noget, så ved du nu hvorfor ;0)

Skulle I have mulighed for at overvære et foredrag af Karen-Marie Lillelund, så slå til! I vil ikke fortryde det!!
Imens kan I tjekke hendes hjemmeside og blog ud. Det vil jeg gøre.

Rigtig god aften :0)

9 kommentarer:

  1. Hun er ganske enkelt bare god og kan virkelig få latteren frem.
    Der er show med hende i Helsinge i starten af maj...

    SvarSlet
  2. Kisser - Det er hun nemlig. Hun rammer en på en humoristisk måde :0)
    Tak for tippet. Det skal da overvejes!

    SvarSlet
  3. Aj, jeg må planlægge mine dage hos jer lidt bedre. Hende ville jeg godt have hørt :-)

    Knus

    SvarSlet
  4. Fru E - Jeg tænkte også på dig, da vi sad der og lyttede og grinede.
    Knus og vi ses!

    SvarSlet
  5. Det kunne vi godt bruge lidt af i vores afdeling, der har vi et par sortseer ansat..;-D

    SvarSlet
  6. Kære Kari
    Det lyder som en rigtig god dag :)
    Dejligt at få grinet, ville gerne høre hende!
    Skal da lige tjekke om hun komme her i nærheden, ville være en super oplevelse for vores personaleforening

    SvarSlet
  7. Rejen - Måske skulle du foreslå at hun kommer forbi dit job og fortæller om humor på arbejdet :0)
    ___

    Æblekinder - Det var en sjov eftermiddag, Heidi :0)
    Hun kan hyre til et foredrag på din arbejdsplads/skole. Vi havde hende også for os selv i de 1½ time.

    SvarSlet
  8. Det lyder skønt! Vi kan ikke grine for meget :-)

    SvarSlet
  9. Sussie - Latter er kvikkende og befriende og smittende, så nej vi kan ikke grine nok :0D

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺