24.3.11

Heller ikke denne gang

Der kom heller ikke kunst med hjem, denne gang, efter generalforsamlingen i firmaets kunstforening.
Men det havde jeg nu heller ikke regnet med.

Det var så i går aftes, at det løb af staben og inden generalforsamlingen, var der et foredrag af Bente Scavenius om "Skandaler i kunsten".
Sjovt, hvad der kunne få folk op af stolene tilbage i slutningen af 1800-tallet og hvad der kan lave skaldale, nu om dage.

Gemalen var til gengæld lykkelig over at jeg ikke vandt noget, for han syntes ikke at der var noget han ville have hængende/stående...

Godt der var nogen der blev glade  ;0)

Her er nogle af dem vi kunne vinde kunst fra (og dem jeg havde på min liste, hvis jeg vandt):

Tina Hee Glad kunst
Kasper Heron Købke Her er en der kan tegne!
Rosita Engly Farvestrålende
Yoshio Nakajima Meget specielt!
Lars Munch Er man til Michael Kvium er man også til Lars Munch
Staffan Snidare Malerier i den fine stil

Så må jeg se om jeg har mere held næste år...

4 kommentarer:

  1. Lidt kunst vil man vel altid gerne vinde. Man kan vel altid bytte! ;)

    Bedre held næste gang. Og god aften! :)

    SvarSlet
  2. Ja lidt til at pynte med og ja tit kan man bytte hos kunstneren, hvis det ikke lige falder i smag.
    Tak, krydser fingre for næste år!
    Og god aften til dig!

    SvarSlet
  3. Øv. Jeg synes der var SÅ mange gode ting. Mon jeg kan komme med i jeres forening når jeg nu er deltid hos jer :o)

    Knus

    SvarSlet
  4. Der var rigtig mange flotte, men altså ikke til mig :0(
    Det kunne da være hyggeligt. Så kan vi sidde sammen og bide negle til udtrækningen :0)

    Kramm!

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺