13.3.11

Dejlig gave modtaget

Jeg undskylder at jeg ikke er ret skrivende for øjeblikket, men energien er stadig på lavpunktet.
Jeg hoster stadig fælt og er r** træt hele dagen.
DAAAAAMMM Jeg lovede jo ikke og skrive mere om mit helbred!!!!!!!!!!!!!! Undskyld!

Men så vil jeg skrive om mine fine gaver fra den vundne Give Away hos Lykkelig Indefra.


I går middag kom posten forbi vores postkasse (og nej det var ikke Gemalen ;).
Hos Charlotte vandt jeg et cykelslange armbånd og et par øreringe.
I pakken var de fine ting + et sæt øreringe mere, for datteren havde fundet en fejl ved dem jeg havde valgt og sendte et ekstra par med.

Tusind tak for alle smykkerne og tak "Datter" for de meget flotte ekstra øreringe, lige i mine farver :0)

11 kommentarer:

  1. Tilykke med gevinsten og glæder mig til at se den..;-D

    SvarSlet
  2. Rejen - Tak!
    Så fik jeg vendt og drejer billedet, så det ses rigtigt :0)

    SvarSlet
  3. Hej Kari!
    Sikke en dejlig gave du har vundet. Kan du nu se og blive frisk :-)
    Knus.

    SvarSlet
  4. Kære Kari
    Håber du snart bliver frisk!
    Fine gaver du har fået, det er altid dejligt
    Knus Heidi

    SvarSlet
  5. Margith - Det er rigtig dejlige gaver :0)
    Jeg gør mit bedste, men lige nu er det vist to skridt frem og et tilbage...
    Knus!
    ___

    Æblekinder - Det håber jeg også Heidi!!
    Fine gaver er altid dejlige at få :0)
    Knus!

    SvarSlet
  6. Gaver er jo en herlig ting - og dine er rigtig fine :-)

    KH Gittemay

    SvarSlet
  7. Sikke noget du stadig ikke er på toppen !

    SvarSlet
  8. Dejligt at få gaver!! Og hvor er øreringene pæne!

    SvarSlet
  9. Gittemay - Uh ja gaver er dejligt!! :0)
    Og fine ting er rigtig dejlige!
    ___

    Losarinas mor - Nej, det vil ikke rigtig slippe mig. Men det skal det, for jeg har en vigtig aftale på søndag!!
    ___

    Kongmorsverden - Jeg elsker det også og ja øreringene er rigtig pæne!

    SvarSlet
  10. Kære Kari, dejligt at se, at de kom uskadte frem og faldt i god jord :-)Hvor er du bare god til at tage billeder! Fortsat god bedring!
    Kh Charlotte

    SvarSlet
  11. Charlotte - Tak, men det er tit mere held en forstand, når jeg tager billeder :0)
    Smykkerne kom fint frem og Frøkenen faldt pladask for de soret øreringe, så nu skal jeg passe rigtig godt på dem ;0)
    Kramm!

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺