24.2.11

Virus

Nå, jeg må nok hellere komme lidt tilbage til bloglivet igen.

Mine venner for tiden ☺

Det har været nogle meget trættende og larmende dage. Stemmen er retur (den gik lidt i en anden retning i lørdags), men jeg har hostet og hostet, med smerte ned i brystet til følge (ligesom man kan få ondt i maven, når man hoster).
Efter en tur hos lægen i går, kunne jeg bare gå hjem og blive rask af mig selv, for jeg er ramt af en virus i de øvre luftveje. Så "hygger" jeg mig også med snot snot snot. Jeg fatter simpelthen ikke, at der kan være så meget der inde. Lige så snart jeg har fået luft, så stoppes der til igen...

Nu er det tid til at slappe lidt af igen. Jeg har ikke de bedste nætter, så der må kompenseres i løbet af dagen.

Kærligst Kari 

7 kommentarer:

  1. Nååårrhhh din stakkel, god bedring med virussen..;-D

    SvarSlet
  2. hej Kari

    øv for en omgang du har fået....
    håber du snart er frisk igen :)
    kh♥ og go bedring

    SvarSlet
  3. Det det er da en rigtig slem virus du har fået,jeg vil ønske dig god bedring og håber du snart må bliver rask.

    SvarSlet
  4. Du har fået en Award - se min blog. Jeg har linket mig som følger til din blog og lavet et link til dig fra min blog. Håber du har lyst til at gøre det samme
    Klem MARIANNE

    SvarSlet
  5. Hej søster,
    Rigtig træls med snot og hoste og hvis det så bare var noget der kunne behandles med penicillin, så man hurtigt kunne mærke en bedring. Håber du snart er på benene igen.

    Kram kram
    Lillesøs :)

    SvarSlet
  6. Rejen - Tak, jeg deler ellers gerne ;0)
    ___

    Marianne - Tak. Så er det forhåbenligt overstået for denne vinter!
    kh ♥
    ___

    Kom så igang - Tak. Jeg håber det går den rigtige vej nu. Jeg har ikke hostet så meget i dag, men til gengæld sovet meget.
    ___

    By Marianne - Velkommen til :0)
    Først vil jeg takke dig mange gange for Awarden.
    Det rør mig dybt, at en blogger jeg ikke kender giver mig et klap på skulderen.
    Jeg må så sige tak, men nej tak til awarden, for jeg har en awarsfri blog, men jeg vil meget gerne være fast læser på din blog, for det jeg har set, indtil nu (har lige set et par sider), er supert.
    Klem Kari
    ___

    Fru E - Det går bare hurtigere med penicillin. Men jeg kan kun fange virusser...
    Jeg har ikke hostet så meget i dag, så jeg håber på at det går den rigtige vej nu.
    Kram kram fra mig!
    ___

    Losarinas mor - :0(
    Lover at være helt fit til jeg skal hjem til dig!!

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺