19.2.11

Savn

En buket fra min Mor's 70 års fædselsdag

Så blev det lørdag d. 19. februar.
Et år er gået, siden jeg fik den forfærdelige opringning, med beskeden om at min Mor ikke længer er her.

Jeg savner hende meget og kan indimellem, søndag eftermiddag, være ved at tage telefonen og ringe til hende eller tænke at jeg skal huske at være hjemme, hvis hun ringer.

Vi tænker meget på dig Mor og August hilser på dig hver morgen, når han ser din stjerne på himlen, på vej til børnehaven.

Knus...

9 kommentarer:

  1. Mange varme og trøstende tanker til dig i dag..;-D

    SvarSlet
  2. Tak Annemarie!
    Jeg tror godt, jeg kan få brug for det!

    SvarSlet
  3. Tanker til jer alle. Kram søde du.

    SvarSlet
  4. Fru E - Tak, vi kan godt bruge dem lidt om lidt, når vi tager på kirkegården.
    Kram!

    SvarSlet
  5. Jeg føler med dig, og sender dig et stort virtuelt kram. Det er et stort evindeligt tab og en meget smuk måde at minde hende i hverdagen.

    SvarSlet
  6. Mange knus og tanker. Ja det er naturligvis et kæmpe tab så der er ikke noget at sige til at savnet er der. Jeg håber du trods det får en god lørdag - læste lige at du skal til blogtræf. Knus

    SvarSlet
  7. Lidt forsinkede, men ikke mindre velmente:

    Knus og tanker til dig. De første år er årsdagene og særlige højtider svære at komme igennem, og selv mange år efter kan man "overfaldes" af sorg, men man lærer -heldigvis - at leve med det.

    Knus

    SvarSlet
  8. Sushistegen - Tak!
    Yngste og jeg taler om hende når vi går til børnehaven og han digter de sjoveste historie.
    ___

    Laura - Tak!!
    ___

    Esther - Tak!
    Det er mange små tinge der sætter minderen igang i dagligdagen. Sorgen bliver til savn og savn river ikke så meget i hjertet som sorg.
    Kram!

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺