14.2.11

Riv og rusk

Stormen rusker i træer og buske, vinden flytter på løse genstande og det lyder ualmindelig koldt!
Og det tror jeg også det er, for avisbuddet løb forbi, mens jeg lavede min go' morgen havregrød.
Og uf, jeg skal ud i det om små 30 min., for jeg må lige vente tre dage endnu, inden jeg skal have ferie.

Men det er jo skønt, også at kunne møde tidligt og få tidligt fri i denne uge, for Gemalen har vinterferie. Sidste uge var det også tidlig mødetid, for der var han syg. Helt rask er han ikke, men rask nok til at kunne kalde det ferie.

Men jeg vil ruste mig til en kold cykeltur til jobbet og en sikkert lige så kold tur til træning efter arbejde.
Hav en dejlig dag :0)
Kærligst Kari

8 kommentarer:

  1. Ja, endnu en dag med blæst !
    Dejligt du kan se frem til lidt ferie :-)

    SvarSlet
  2. Ja, sikke det blæser - det er irriterende, fordi det får kulden til at føles endnu værre.
    God mandag til dig og på gensyn til blogtræffet på lørdag! Klem :-)

    SvarSlet
  3. Ja, enig ...uuuuff ..og ja, vi ses alle 4!!!

    SvarSlet
  4. Brrr, det er sørme koldt i dag, det er vinden der gør det..God mandag til dig...;-0

    SvarSlet
  5. Skal da love for en kold vind, vi har. Lou Lous lille sneugle fløj i nattens løb fra forhaven, rundt om 2 hushjørner og lagde sig i bedet i baghaven, godt fløjet, he,he
    Håber du får lidt medvind på turen i dag :-)

    SvarSlet
  6. Ja, hvor det føles koldt i dag, men så er det dejligt, at du får et nyt spisebord... kan den tanke ikke varme lidt?
    Det er simpelthen så fedt, at man bare kan hive i nogle plader for at få plads til rigtig mange, så jeg kan godt forstå, du er glad for jeres nye bord - altså når det kommer, men det varer jo ikke så længe :-)

    SvarSlet
  7. Jeg håber du var klædt godt på da du cyklede arbejde,her over i det jyske blæser det og så er det hundekoldt,vi fik lidt sne i går.Det er da godt gemalen har ferie,så kan han vel nå, at blive rigtig rask, til han skal på arbejde igen

    SvarSlet
  8. Losarinas mor - Jeg vil kalde det endnu en dag med STORM!!
    Og ja jeg holder snart ferie. Tog lige onsdagen med som en fridag.
    ___

    Madame - Ja for det er jo både minus og blæst, men jeg har heldigvis ikke så langt til jobbet, så jeg nåede ikke at blive gennemkold :0)
    Vi ses lørdag og jeg glæder mig!
    Klem!
    ___

    Lavendel - Ja UFF!!
    Glæder mig til at se dig igen!!
    ___

    Rejen - Ja BRRR... Jeg kan selt ikke få varmen her efter jeg er kommet hjem. Det var meget koldere at køre hjem!
    Dejlig aften til dig!
    ___

    Laura - Ugler kan jo flyve ;0D
    Håber den overlevede!
    Det har godt nok stormet fælt og medvind var der kun i ca. et millisekund af gangen...
    ____

    Ellen - Åhhh ja det bord kan varme :0)
    Jeg glæder mig til IKKE at skulle have 2 semibeskidte haveborde ind og stå hver gang. Nu hiver vi bare ud ig plader i - altså når det kommer. Der er ellers næsten samme leveering som i IKEA. Bordet kommer på onsdag og så kan vi hente tillægspladerne om 3 uger...
    ___

    Kom så igang - Jeg havde rigeligt tøj på, men er lidt træt at lege michelinkvinde!
    Gemalen er så ikke rask, men han er nu på penicillin for en infektion i lungen. Men der er lys forude :0)

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺