4.2.11

Overskriftsklappen er gået ned...

Pludselig fredag...
Tiden har fået ben at gå på...

Jeg har lige set, at jeg ikke har pippet, gokket, bræet, gøet eller hvad I vil kalde det i hele 4 dage.
Dage er gået og nætter er fulgt efter, og nu er det pludselig fredag!

Jeg havde møde med min leder i onsdags og det kom der lidt ud af, men ikke noget jeg kan fortælle om, for der er ikke sat navn på opgaven/opgaverne endnu. Hende der skal give fra sig, har endnu ikke kontaktet mig, selvom jeg havde fat i hende i går.
Jeg ved dog at jeg skal arbejde med koder og det bliver sammen med en af mine nye kollegaer, for det har han fortalt mig...

Weekenden er over os og jeg vil nu hygge med 2/3 af mine kid. Lidt Disney sjov/ Disney channel og så X-Factor (datterens favorit) og så vil jeg nyde at weekenden er uden planer for nu...

Yngste koncentrerer sig om et spil på computeren.
Kærligst Kari 

7 kommentarer:

  1. Hihi herligt billede af yngste...Håber du får afklaring på jobbet snart...En god weekend til dig uden planer..;-D

    SvarSlet
  2. Dejligt billede af yngste i fuld koncentration. Med hele kroppen! :)

    Ha' en fin lørdag med det, du skal.

    SvarSlet
  3. Rejen - Mine børn har altid siddet sjovt med fødderne, når de koncentrere sig. Her sidder han og fletter tæer ;0)

    Jeg håber hun får snøvlet sig sammen på mandag, men hun er sådan en der helst skal være i centrum, så nu får hun se.
    Tak, men i går fandt jeg lige på, at jeg skal have malet mit gæstetoilet, så nu er der planer ;0)
    Dejlig weekend til dig!

    SvarSlet
  4. Megan - Ja, det er 110% koncentration ;0)
    Tak og i lige måde!

    SvarSlet
  5. Sikke et skønt billede du har taget, Kari - det er skønt :-)))

    Ha' en rigtig god weekend, og så håber jeg, at alt falder på plads med dit job. Klem!

    SvarSlet
  6. Dejlig weekend i sigte kan jeg forstå. Og sikke nogle dejlig børnefusser :-)

    Ps. hyggeligt vi kunne få frokosttid igen. Knus

    SvarSlet
  7. Madame - Tak Gitte!
    Jeg kunne ikke såt for de små flettede tæer :0)
    Tak og jeg håber også på en klaring.
    Kramm!
    ___

    Fru E - Den har indtil nu været OK. Gemalen er syg og Frøkenen er syg, men mor overlever vist...
    Jeg elsker hans små fødder og han elsker at få dem nusset :0)Der er altid til frokost med dig!! Du siger bare til.
    Kramm!

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺