5.2.11

Maling

Billedet lånt her


Vi fik købt maling i dag til vores gæstetoilet.
Det har jeg haft lyst til i meget lang tid, for kors hvor er jeg blevet godt træt af den lyse laks, vi har haft de sidste 6-7 år.

Nu bliver det en lys lys sand (den hedder Silica, men det siger vist meget lidt om farven).
Når der er malet, skal der købes en eller andet skabsting til at gemme væk i. Har bare ikke lige fundet det rigtige.

Der blev også købt malingsprøve til køkkenet. Det er snart 11 år siden vi fik nyt køkken og 11 år siden vi malede GULT. OG det er jeg SÅ træt af at se på!!

I morgen skal jeg have vasket væggene og så igang med kanterne.
Uh jeg glæder mig!!

Kærligst Kari 

9 kommentarer:

  1. Det kan jeg godt forstå. Det bliver jo som at få et helt nyt hjem.

    SvarSlet
  2. Det bliver skønt at få malet. Vi skal også have malet ved trappen og i køkkenet og måske i entreén i år. Og afslebet og lakeret gulv!! God arbejdslyst ;)

    SvarSlet
  3. Det bliver bare så dejligt at få malet, jeg kender godt det med at nu skal det bare være...god arbejdslyst...;-D

    SvarSlet
  4. ***Mutter*** - Ja! En gang var jeg til farvede vægge, nu er jeg mere til det lyse, lette :0)
    ___

    Anette - Tak!
    Lige pludselig skal der ske noget! Vi har også 4 rum på programmet. Men vi starter med Gæstetoilettet.
    ___

    Rejen - Tak!
    Det bliver skønt.Og som jeg skrev, så er det "hidsige" farver der skal dækkes, Laks og gul...

    SvarSlet
  5. Die Maling, its just a new kind of truble maker. I mean that the new way of getting some real good info, is to go after this performant stuff.

    SvarSlet
  6. Når nu dagene bliver længere og lyset kommet klarere, så ses i mange hjem med børn at der trænger til ny maling. God fornøjelse, jeg forsøger mig at tage mig sammen til især gangen, som næsten kan males hvert år, pyh ha.
    God malesøndag til dig :-)

    SvarSlet
  7. Laura - Hos os er et vist bare blevet skubbet og skubbet.
    Gangen skal også tages, men der skal tapeseres også, så det er en lidt større affære, men den skal gøres snart!
    God fornøjelse når det bliver din tur ;0)
    Og god søndag!

    SvarSlet
  8. Det er SÅ lækkert at male når man er træt af en farve. Kan godt forstå du glæder dig.

    Sidste gang jeg malede, skulle det nu bare overstås (den gamle bolig) for det var ikke nødvendigt at male her inden indflytning.

    Om et par år skal jeg dog have malet her - og så bliver det sjovt at skulle male.

    Inden da skal jeg dog have gang i malerkosten udenfor - jeg har jo et plankeværk, der trænger til goooooori :o)

    God søndag.

    SvarSlet
  9. Esther - Det er dejligt og samtidig kan man møblere lidt, for at det skal føles helt rigtigt.
    Træ har en tendens til af råbe højt med jævne mellemrum, så god fornøjelse ;0D
    Og god søndag til dig!

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺