5.1.11

Vi tager en runde til...

...med sne!


God dag og sneskovl!

7 kommentarer:

  1. God dag til dig. Her flader der ikke rigtig noget, men uha, det er koldt BRR!

    SvarSlet
  2. Hmm ja vi har også fået lidt sne, og det er koldt...uff...God dag til dig..

    SvarSlet
  3. Vi har også fået mere sne - ikke så meget men der er så glat og saltet virker åbenbart ikke i det vejr... God dag til dig.

    SvarSlet
  4. NEJ, jeg gider heller ikke mere! Men det er der vist ikke nogen, der hører på :-).

    Og ... godt nytår!

    SvarSlet
  5. Mette - God aften :0)
    Der er ikke faldet meget, men nok til at jeg er træt i benene at gåturen til og fra jobbet.
    ___

    Rejen - Det var koldt her til morgen, men egentlig dejligt da jeg gik hjem. Og god aften til dig :0)
    ___

    Anette - Det nye sne skjuler det is vi ved ligger der, men ikke kan huske hvor. Jeg var ved at stå på r**** det samme sted som de sidste 2 dage øv!
    God aften!
    ___

    Bente - Jeg gider heller ikke mere. Jeg vil snart kunne cykle igen og komme hurtigt frem og tilbage fra ALT!!
    Men nej, der er en der ikke lytter!
    Og godt nytår til dig :0)

    SvarSlet
  6. Ja vi skulle vist også få en omgang blæst og sne i nat.Jeg er ved at være rigtig godt træt af det vejr,jeg ved god jeg ikke skal klage, da jeg ikke skal ud, på en cykle en mørk morgen.

    SvarSlet
  7. Kom godt igang - Jeg er også ved at være fyldt, men så må vi tænke på hvor smukt det også der ud. For om lidt kommer der lige en periode, hvor buske og træer skal igang med at springe ud og lige der er det hele bare kedeligt. Men så grønnes det og vi kan se fremad :0)
    Og tillykke med Gemalen i går ☺

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺