8.1.11

Tøsetur



Frøkenen og jeg har været på tøsetur.
Vi manglede begge støvler til "pæn brug", altså ikke til sne/tøvejr.
Det nærmeser storcenter blev besøgt og vi har oset, prøvet og købt!

Jeg fik både et par støvler og et par sko. Mit ene par sko er slidt op og jeg skulle have et par nye og mine støvler var gået op i sy og limninger.
Frøkenen fik et par langskaftede støvlet (helt op til midt på knæene).
Udsalget i H&M gav 5 nye T-shirts til mig og 3 til Frøkenen. De fleste til 30,- stykket.

En velfortjent kop Chai tea til mig og en kop chokolade og Nachos til Frøkenen og vi kunne smilende tage hjem igen.

7 kommentarer:

  1. Det lyder så hyggeligt :-)
    Og dejligt at I fandt det I søgte.

    SvarSlet
  2. Det var gode køb, I fik gjort.
    Hyggeligt med mor og datter tid.

    SvarSlet
  3. Losarinas mor - Det var hyggeligt og dejligt at vi overhovedet fandt noget brugbart :0)
    ___

    Kisser - Det var rigtig gode køb. T-shirts kan man ikke få for mange af. De ryger nemlig ud, når de ikke er pæne længre og lige pludseligt er der ved at være tomt i skabet.
    Det er hyggeligt med tøsetid. Det er nemmere at ose ;0)

    SvarSlet
  4. Så var det jo en dejlig tur, når man fik lidt ( ? ) med hjem i posen.

    SvarSlet
  5. ***Mutter*** - Åh jo vi havde vist lidt i posen(erne) ;0)

    SvarSlet
  6. Det lyder som en skøn tøsetur. Den slags ar guld værd!

    Håber jeres søndag bliver ligeså dejlig og at I nyder jeres gode indkøb i fulde drag! :)

    SvarSlet
  7. Megan - Det var dejligt :0)
    Søndagen blev kold og sportslig ;0)
    Og indkøbene har har ikke været i brug eller er beundret endnu. Mine sko skal godt nok med på job i morgen :0)

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺