3.1.11

Så er det på den igen!

Så blev det mandag og 1. arbejdsdag efter ferien.
Puh hvor jeg dog ikke gider...  Nok mest fordi jeg er træt. Sover bare altid så dårligt natten til en arbejdsdag efter en ferie. Sover dårligt, vågner meget og står op lang tid før uret ringer.

Men når jeg først er afsted, så er det jo egentlig OK.
I dag skal jeg lave det samme, som da jeg gik på ferie, men om en uges tid, ligger der nok en plan for mit fremtidige job og hvad jeg skal lave og lære. Nok mest af det sidste.

God arbejdslyst til jer alle sammen!

4 kommentarer:

  1. Åh, hvor har jeg det på samme måde. Har været vågen tusinde gange i løbet af natten. Men vi glæder os til i eftermiddag, gør vi :-)
    Knus og god arbejdsdag fra Laura.

    SvarSlet
  2. Jeg har det på samme måde! Måske skal det bare være sådan? Og selvom jeg starter på "et helt nyt liv" i dag, så havde jeg det sørme ligeså i nat. Det er altså mærkeligt!

    Håber du får en god arbejdsdag!

    SvarSlet
  3. Hmm, jeg har sovet som en sten heldigvis, men kender nu godt til det med at ligge og vende og dreje sig...møgirreterende...håber du trods alt får en god dag...

    SvarSlet
  4. Laura - Ja eftermiddagen var skøøøn at komme til :0)
    Håber du havde en god dag på jobbet. Knus!
    ___

    Megan - Du har jo også et helt nyt job foran dig. Det kan vel også få underbevistheden til at arbejde.
    Jeg overlevede dagen, men der er en dag igen i morgen.
    ___

    Rejen - Jeg håber på en god nats søvn. Og overlevede dagen :0)

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺