13.1.11

Min bedste brødopskrift

Blogkvinder 40+ har sat en Allerbedste-serie i gang og denne gang omhandler den brød.

Min bedste brødopskrift er også på mine koldt hævede boller, men for ikke at få mange af den opskrift, har jeg valgt en opskrift på minibrød. Jeg fandt opskriften for mange mange år siden i Hjemmet.

Her er lidt af dem jeg bagte,
da Ældste skulle konfirmeres


De ligner nu helt almindelige småbrød, men jeg bagte den engang til en middag og en af gæsteren spiste sig næste mæt i brød, for han syndtes de smagte så godt.
Godt alternativ til flutes, til mad og lige nu suppe ☺
Opskriften har jeg liggende under Køkkenskriveren og så kan den fremtrylles lige her!

Kærligst Kari 

4 kommentarer:

  1. Uhm, tak for opskriften, de ser superlækre ud og passer perfekt til de dage, hvor middagen står på salat eller suppe :-)

    SvarSlet
  2. Laura - Ja salater er de også gode til :0)

    SvarSlet
  3. Uhm, de lyder lækre! Dejligt at du vil dele.

    SvarSlet
  4. Bente - Tak! :0)
    Den kategori kunne jeg lige klare ;0)

    SvarSlet

Her kan du skrive, hvis du syntes du har noget du gerne vil fortælle.
Og så bliver jeg glad for en lille kommentar i ny og næ ☺