11.1.11

LANGT OM LÆNGE!

Blev jeg færdig med de 4 puder til vores sofa.
Jeg skrev også kun om den mellem jul og nytår, hvor jeg regnede med, at de ville blive fædige ... eller var det før jul jeg nævnte dem...

Alle 4 puder fremvist i den ene sofa
Men i dag blev der puder til sofaen og så blev de ikke engang helt som jeg havde regnet med :0/
Men nu er de der og jeg kan begynde at færdiggøre noget mere påbegyndt håndarbejde...

Stoffet er 4½ år gammelt, købt i Stof og Stil og skulle egentlig have været gardiner og puder til Ældstes værelse. Men nu er det så puder i stuen.

Kærligst Kari 

9 kommentarer:

  1. Bedre sent end aldrig og det blev til fine puder...;-D

    SvarSlet
  2. Rejen - Ja for de var jo klippede, men det var alt det andet der tog sin tid!

    SvarSlet
  3. Skægge flotte puder, det vigtigste er at de blev færdige :-)))

    SvarSlet
  4. Laura - Det var vigtigt, for puderne manglede i ryggen, når man sad i sofaen og posen med puderne fyldte i gangen så nu er to klaret i et hug :0)

    SvarSlet
  5. Det er en dejlig følelse, når et hængeparti er klaret :-9

    SvarSlet
  6. Fine og oplivende puder i den mørke tid.

    SvarSlet
  7. Skønt at få klaret sådan et projekt. Det er da nogle fine puder! Knus

    SvarSlet
  8. De er bare super dine puder,jeg skal også igang med, at sy puder til vores ny sofa oppe i sommerhuset, jeg kunne tænke mig noget i stil med det du har syet.

    SvarSlet
  9. Losarinas mor - Følelsen er dejlig! Så er der bare de resterende projekter... ;0)
    ___

    Mette Lykke - Tak Mette Lykke :0)
    ___

    Anette - Tak og ja det er skønt. Så kan vi sidde blødt :0)
    Knus
    ___

    Kom så igang - Tak :0)
    Store puder til hygge! God fornøjelse med projektet :0)

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺