29.1.11

Julen vare lige til...

Her, lidt over en måned efter juletid, kan man da stadig komme i stemning...



Her i huset har vi julet lidt i dag. Min veninde, som skulle have været hos os d. 27/11, kom i dag med sine to kid og så snuppede vi lige den omgang peberkagefigurer af dejen, der lå i fryseren og ventede fra ovenstående dato ;0)
Julebagningen blev jo udskudt pga. sne dengang og lige her til morgen dryssede der lidt ned. Dog ikke nok til at hun ville få lov at aflyse igen! hi hi




Vi bagte også ikke-så-julede-småkager, nemlig chokoladegafler. De bliver nu aldrig noget hit!! Tørre og kedelige. Men så er de afprøvet.

For at blive i stemningen - julestemningen - lavede jeg klatkager til eftermiddagsteen. Jeg gad faktisk ikke bage kage, der var jo blevet bagt småkager.
Væk er de og de faldt i god jord hos alle :0)

Nu kan jule gå til ro her i huset. Alle juleplaner anno 2010  (næste alle) er gennemført.
God nat jul. Vi ses om 305 dag igen, sådan cirka...

Kærligst Kari 

2 kommentarer:

  1. Kari så stopper du med det juleri nu!!!...hihi..;-D

    SvarSlet
  2. Rejen - Ja! Jeg holder pause de næste 305 dag - måske ;0) hihi...

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺