31.1.11

God nat og sov godt



Jeg vil slutte tidligt i dag.
Der skal indhentes noget søvn.

Jeg har den sidste måneds tid sovet dårligt. Nogle nætter har jeg sovet hele natten (mest nætterne fredag - lørdag og lørdag - søndag) og resten har været med afbrudt søvn. Små mareridt og en masse der har tumlet rundt oppe på første.
I nat var den helt gal. Kunne ikke falde i søvn, men endte alligevel i søvnens favntag, for at vågne op fordi det gjorde ondt i maven. Søvnen kom og gik, for nu skulle jeg tisse og så var der vist noget søvn og så nogle tanker og så et par små arme der krammede i søvne og så ringede uret...

Jeg håber, det forsvinder efter onsdag, for der skal jeg til taskmøde med min leder og så regner jeg med, at jeg ved lidt mere om mine fremtidige opgaver.

Men lige nu er det sengen der skal favntages, så jeg er klar til tirsdag, 1. dag i en ny måned og velkomst til en ny kollega i afdelingen.
Nat nat ♥
Kærligst Kari 

9 kommentarer:

  1. Det lyder ikke sundt!
    Godt du har et afklarende møde onsdag, så du kan få vished og forhåbentligt også noget ro - og søvn!
    Pas på dig!

    SvarSlet
  2. Det lyder alt for bekendt, ønsker dig en god nat og en jobmæssig afklaring.
    Knus.

    SvarSlet
  3. Det lyder væmmeligt. Godt at du meget snart kan se en ende på det. Håber, at mødet falder ud til din fordel, ellers må du finde på noget.

    SvarSlet
  4. Når man er i en uafklaret jobsituation, kan det meget vel tage ens nattesøvn. Håber at du får sovet godt og du får en tilfredsstillende klaring på onsdag.

    SvarSlet
  5. Oline - Det føles heller ikke sundt!
    Jeg håber vi finder opgaver til alle ugens arbejdstimer og at jeg får ro.
    ___

    Margith - Søvn er bare så vigtigt. Men den kan så let blive ødelagt. Jeg håber også der onsdag, når jeg går hjem er styr på det igen.
    Knus!
    ___

    ***Mutter*** - Ja det er dejligt at han endelig har tid til og styr på, hvad der kan deles ud af.
    Jeg er dog begyndt at se om jeg ikke kunne finde noget andet. Jeg har ligesåm mistet arbejdsglæden.
    ___

    By Lotte - Velkommen forbi :0)
    Den er meget uafklaret og sådan har det været siden november. Så nu er jeg ved at være træt. Natten her, var ikke meget bedre end den plejer at være, men jeg håber at det vender nu.

    SvarSlet
  6. Jeg håber du fik sovet! Nå, kan se du ikke fik det.. Øv !
    Jeg håber det snart bliver bedre , for dårlig søvn, gør hverdagen besværlig.

    SvarSlet
  7. Losarinas mor - Nej ikke uden et par afbrydelser. Håber det bliver bedre i morgen, når jeg ved noget mere.

    SvarSlet
  8. Åh hvor lyder det bekendt. Håber at de overståede tasks og shops snart kan give dig nattesøvnen igen.
    Kram fra Laura :-)

    SvarSlet
  9. Laura - Jeg fik ikke så meget ud af mit taskmøde med min leder, men der er sat noget i værk.
    Jeg har så til gengæld ikke haft hovedpine i dag, men er stadig træt, men nu er det snart weekend og det hjælper forhåbenligt på det.
    Kramm til dig!

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺