23.1.11

Det var så den weekend

Og den blev afsluttet med en lækker porretærte og lidt stegt kylling.


I morgen er der generalprøve på den workshop, som min afdeling skal afholde onsdag. Jeg skal være med uden at skulle på. Mon ikke jeg kan smutte lidt væk med mellemrum.
Så skal jeg også afprøve om mit arbejdsprogram kan køre på en bestemt version af Windows, sådan som jeg har forstået det.
Og det var så mandagens arbejdsprogram.
Træls at weekenden ikke er på 3 dage...

God håndboldskamp og god nat ☺
Kærligst Kari 

8 kommentarer:

  1. Det lyder spændende med wordshop. God fornøjelse og ja mon ikke du lige kan smutte lidt indimellem ;) God søndag aften. Knus

    SvarSlet
  2. Hov worKshop ikke worDshop....

    SvarSlet
  3. Håber mandagen bliver god trods alt. Jeg vender tilbage efter 4 dages ferie. Skal være der i morgen og så op til jer i 2-4 dage (ikke helt afgjort). Ugerne flyver... Kram

    SvarSlet
  4. Anette - Man kan vel godt kalde det en wordshop. Der skal nemlig tales rigtig meget og fortælles om vores produkter osv. Det er ikke hvad jeg vil kalde en spændende workshop, for når man ikke er involveret er det en lidt trist affærde. Så jeg regner med at være det i små perioder.

    Knus!
    ___

    Fru E - Generalprøven er heldigvis kun på 2 timer og testningen aner jeg ikke hvor lang tid tager, jeg skal bare teste om det de har lavet fungere.
    Det ville da være rart at vide om du skal være hjemmefra 2-3-4 dage...
    Nå men jeg glæder mig til lige at få et glimt af dig :0)
    Kramm!

    SvarSlet
  5. Jeg tror jeg snart skal bage tærte :-)
    Enig, de 3 dages weekend er tiltrængt !

    SvarSlet
  6. Losarinas mor - Det smager også rigtig godt og kan varieres i det uendelige :0)
    Vi kommer nok til at vente meget længe på en 3 dages weekend...

    SvarSlet
  7. Uhm en dejlig tærte. Sidst det var tærtetid, stod den også på porretærte.
    Håber at workshop og arbejde forløber stille og roligt uden for mange testoverraskelser.
    Dejlig tirsdag til dig fra Laura :-)

    SvarSlet
  8. Laura - Den var også god!
    Testen gik fint. Det fungerede med det samme. Dejligt!
    I morgen har vi Workshop og det bliver passiv lytning fra 8.00 til 17.30, lige med 45 min frokost. Det bliver sejt at komme igennem (foregår samtidig på engelsk).
    Dejlig aften til dig fra mig :)

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺