31.12.10

Næstsidste 2010 indlæg ;)

Jeg havde brug for alenetid i går, så lige pludselig tog jeg det varme tøj på og så afsted.

Turen gik til Øresund og Strandvejen. Lige i går var nok ikke lige dagen, hvor man nød naturen, for det var pivkoldt og diset.
Hven var forsvundet...

Her burde Hven have været synlig
Og der samme med Sverige...
Et sted derude ligger Sverige
Jeg travede op ad Strandvejen, men til sidst var det bare for koldt (det varme tøj var ikke varmt nok) og jeg trak ind i landet og endte på kirkegården, hvor mine forældre er nedsat. Alene på en kirkegård, kan følelserne få frit løb og jeg gav lov.




Hjem til varmen og en seng, hvor jeg hvilede en times tid, inden jeg igen forenede mig med familien i stuen.

7 kommentarer:

  1. Et dejligt indlæg om at lytte til sig selv og handle på det man hører.
    Tak :-)

    SvarSlet
  2. Et stort varmt kram til dig.

    SvarSlet
  3. Sådan er der indimellem dage. Dejligt, at du lytter til dig selv og dine behov. Godt nytrå til dig og dine.

    SvarSlet
  4. Ja nogen gange har man bare brug for at være alene og måske netop bare give los uden at man behøver trøst eller omsorg, men måske bare mærke sorgen...Håber du har det bedre nu...Knus til dig...

    SvarSlet
  5. Godt du lyttede til dig :D
    Godt Nytår Kari

    SvarSlet
  6. Losarinas Mor - Tak :0)
    ___

    Fru E - Tak og kram til dig!
    ___

    Oline - Ja sådan er der indimellem dage. Det er bare ikke altid man husker at lytte.
    Godt nytår til dig og dine!
    ___

    Rejen - Det er den der med masken man har på og som alle kender. Men en maske kan også stramme og så er det befriende at få den af!
    Knus til dig!

    SvarSlet
  7. Anne - Tak og Godt nytår til dig!

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺