2.12.10

Låge nr. 2

Så er det blevet 2. december og i dag blev denne låge åben.

5 kommentarer:

  1. Godmorgen søs. Er det en lågekalender med små tekster? Håber de har taget godt imod den :-)

    Knus

    SvarSlet
  2. Får helt lyst til at finde jule-sangbogen frem, når jeg ser dine små fine vers. Herhjemme købte jeg for år tilbage sådan en børnejulesangbog (langt ord), en af dem med tykke sider og fine billeder ligesom rimebøgerne, og vi elsker at tage den frem hvert år. Ved bare ikke, hvorfor mine tanker slet ikke er i december. Er normalt helt vild med julen, men tiden flyver sådan, og min hjerne er slet ikke nået til december. Nu MÅ der ske noget. Vi har dog fået pyntet op, bagt lidt og lavet lidt pynt....meeeeen....

    SvarSlet
  3. God eftermiddag Søsterlil!
    Nej, det er en blanding af tekst og billedet.
    Det var svært nok at lige finde de rigtige tekster og billeder.
    Knus
    ___

    Gitte - Det er da også rigtig hyggeligt at synge julesange. Den julesangbog kender jeg ikke, men de tyksidede bøger, plejer at være et hit.
    Har du ikke holdt julemarked? Kan man det uden at være i julehumør?
    Det kommer helt sikkert. Prøv med en plade julebag, så er duften der ;0)
    Knus!

    SvarSlet
  4. Så dejligt at se den fine tekst til 'Juletræet med sin pynt'! Jeg er i julehumør og spiller julemelodier - og snelandskabet udenfor passer så fint til :-)
    Klem og ha' en dejlig fredag aften!

    SvarSlet
  5. Madame - Det er den perfekte start på julen med sne og hygge.
    Min danske yndlingsjulesang er "Juletræet med sin pynt", så den måtte jeg bare have med :0)
    Og klem og dejlig aften til dig!

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺