10.12.10

Låge nr. 10

Dette er indbegrebet af dansk jul ;0)

5 kommentarer:

  1. Kære Kari
    Du har altså fået lavet dig en skøn kalender!
    Håber du har fået en masse ros(er) for den!
    Elsker Peters jul!
    Knus Heidi

    SvarSlet
  2. Æblekinder - Tak Heidi.
    Den bliver fremhævet, når kollegaer fra andre afdelinger kommer forbi :0)
    Og ingen jul uden Peters Jul.
    Knus!

    SvarSlet
  3. Sikke en god idé at lave en julekalender selv! Og når jeg ser verset her, hører jeg straks M.C. Einar :-)
    Klem og rigtig god lørdag til dig!

    SvarSlet
  4. Først et tillykke med ældste i går.Det vers fra Peters jul siger alt om forventninger til jul, jeg kan forstå det er dig der har lavet kalenderen ,der er bare flot.
    God weekend

    SvarSlet
  5. Madame - Det er sjovt at skulle finde på så mange låger. Til næste år, kan det være jeg laver en til mine børn. Har ikke lige fået ideen helt på plads.
    Kram og god aften til dig!
    ___

    Kom så igang - Tak for lykønskningen :0)
    Det vers er indbegrebet af et barns juleforventning.
    Og tak for komplimentet :)
    Og rigtig god weekend.

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺