22.12.10

Gaveideen til den kreative

Er man hurtig og mangler en gave til svigerfar eller svoger, så er her den perfekte gave...


Jeg fik fat i Magasinet "FAIR nok" og indeni er det en artikel om Snobberne alias Martin Buch og Rasmus Botoft.
Og på et af billederne er de iklædt dette outfit. Jeg kunne simpelthen ikke stå for dem ;0)
De originale billeder, kan du se ved at trykke på magasinlinket og nede i teksten, på siden du kommer til, er det link til det nyeste blad (som lige nu er det med Snobberne). Senere ligger linket næsten nederst på siden.

God fornøjelse hihi

7 kommentarer:

  1. Hihi jeg tror jeg hækler sådan en natdragt til Jimmi...Mon den kan laves i rund form...;-0

    SvarSlet
  2. Rejen - Lidt ekstra firkanter eller nogle kiler kan måske hjælpe ;0)

    SvarSlet
  3. Ha ha ... ja, det outfit vil da vække jubel hos enhver mand ... tror jeg nok :o)

    Jeg går i juleblogpause nu - men allerførst vil jeg ønske dig en rigtig glædelig jul! Håber, du kommer til at nyde den!

    SvarSlet
  4. Ha Ha den var god Kari!
    Min mand var ikke så begejstret for outfittet og er vist glad for jeg ikke kan hækle eller strikke!
    Han er dog pjattet med " rytteriet" som programmet vist hedder!

    SvarSlet
  5. Bente - Jeg tror det er spild af tid at kæmpe sig igennem sådan en dragt. Den kommer helt sikkert ind bag i skabet, sammen med sweater og sokker fra bedstemor ;)

    Rigtig glædelig jul og god bedring!
    ___

    Æblekinder - Ja programmet hedder Rytteriet, men det hele startede med snobberne ☺
    Min vil helt sikkert finde en skraldespand til den gave ;)

    SvarSlet
  6. haaahaha! Sådan en må Jon bestemt ønske sig, eller?? Jeg tror DESVÆRRE ikke, jeg kan nå at lave den. Han må nøjes med det, jeg allerede har lavet..

    Klem ;o)

    SvarSlet
  7. Mette - Det er da enhver mands drøm og en kærlighedsgave fra den bedre halvdel ;0)
    Men nej den den tager nok mere end 24 timer at lave, men næste år...
    Kramm!

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺