3.12.10

Fredags glimt fra d. 3. december

Fredag aften og weekend.
Ah, det er en dejlig ting og efter dagens kamp mod programmer jeg ikke kan greje koderne til, så var det befriende at sætte sig indi den ventende bil.

Jeg tog bussen til jobbet i dag, da jeg havde alt for meget morgenmad med til at kunne slæbe det.
Og så lig i dag, var bussen selvfølgelig  min forsinket pga. et færdselsuheld.

Et program, der skulle smides data ind for at jeg kunne få noget ander ud, ville ikke og det gik hele dagen med, uden at jeg blev færdig...
Så er det et smukt syn at se ud af mit kontorvindue og så se dette syn...


Aftensmaden stod på pizza, som ikke er hofretten hos mig.
Jeg er træt at skinke, pølser, peperoni, så jeg søger hele tiden alternativer.
I dag blev det til en kartoffelpizza. Nok ikke som den skal laves, men det blev da til ½ bund smurt med pesto fra Løgismose, tyndt lag reven ost, tynde skiver kartoffel, salt, peber, lidt mere pesto og så en skive spansk skinke i små stykker. Så i ovnen og efter udtagelsen pålagt lidt rucola og en dryp olivenolie.
Det smagr altså helt fint!


Den anden blev smurt med tomat og ost drysset på og så i ovnen. Efter udtagningen pålagt 1 skive røget laks og lidt rucola.

Blogger og jeg er ikke helt enig om, 
hvad vej dette billed skal vende...

Den kan jeg altså rigtig godt li'!

2 kommentarer:

  1. Ja.. jeg er også træt af pizza, men på den anden side er det nem mad og det kan jeg godt lide..
    Jeg må prøve den med kartoffel, er det kogte eller rå kartofler du bruger..
    God weekend ønsker jeg jer fra en sneklædt ø

    SvarSlet
  2. Mette Lykke- det er nemlig nem mad på en træt fredag.
    Jeg googlede nogle opskrifter og sammenlignede.
    Kartoflerne var rå, skivet på rivejernets skiveside og lagt i et tyndt lag, taglagt. Kartofler smager jo ikke af så meget, så der skal krydres med salt og peber. Pestolaget smagte skønt og de små stykker tørret skinke, var perfekt smagsgiver.
    Tak, og god weekend til dig!

    SvarSlet

Her kan du skrive, hvis du syntes du har noget du gerne vil fortælle.
Og så bliver jeg glad for en lille kommentar i ny og næ ☺