28.12.10

Bytte bytte

Så er de to gaver vi havde, der skulle byttes, blevet det.
Det første var en BH, som Frøkenen havde fået. Den passede ikke, så vi fandt en med bedre pasform.
Så skulle jeg have byttet et rejsekrus fra Bodum. Jeg havde givet Gemalen en i julegave fra Frøkenen i orange og sørme om ikke Gemalen havde givet mig et fra en af børnene i ... orange!

Yngste ville med på billedet!

Så da min yndlingsfarve er grøn (lime, mos, oliven og de nuancer), skulle jeg bare have byttet mit til den limegrønne farve. Desværre var de udsolgt i alle andre farver end orange. For ikke at komme til at ligge inde med et tilgodebevis, byttede jeg til Bodum krus i hvid porcelæn med limegrøn silikonebælte. Jeg fik nemlig sådan to krus med orange mavebælte i julegave, så nu har vi 4 og kan begynde at skifte de gamle og slidte.

3 kommentarer:

  1. Vi er også på vej ud og bytte et par enkelte gaver! ;) Jeg vil allerhelst beholde det, jeg får, men ind i mellem er det altså bedre at få det byttet, så man får fuld glæde af gaven! :)

    God aften til dig og dine.

    SvarSlet
  2. Flotte krus i har fået. Vi har ikke fået nogle gaver der skal byttes. Det er vist kun sket et par gange at noget skulle byttes. God aften til dig :)

    SvarSlet
  3. Megan - Jeg bryder mig heller ikke om at bytte, men det kan være nødvendigt.
    Rejsekruset kunne jeg egentlig godt have beholdt, men Gemalen er kaffedrikker og jeg er tedrikker og hvis først det har været kaffe i begge kopper, så har jeg ikke nogen...

    God aften til jer alle sammen :0)

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺