30.12.10

Blandet

Jeg ved ikke lige hvad jeg skal kalde dette indlæg, for der er ikke nogen rød tråd.
Bare lidt fra her og der.

F.eks. vil jeg godt vide, hvorfor man ikke har opfundet en kartoffel, der kan smuttes efter kogningen, ligesom man gør med rødbeder. Jeg har lige siddet og pillet små kogte kartofler, som jeg havde. De skal bruges til kartoffelsalat i aften.

Og så har jeg smilet af lidt bloglæsning.
Først læste jeg hos Hende her. Hun har lavet nogle fine islygter og hun slutter med at spørge: "Har vi mon frost længe endnu?"
Så læste jeg et indlæg hos Hende her. Hun har vandproblemer og hun slutter sit indlæg af med at spørge: "kommer det mon i dag - tøvejret???"
To kvinder med hvert sit håb. Og jeg håber for dem begge to at de får deres ønske opfyldt ☺


Rigtig god formiddag!

4 kommentarer:

  1. Udgaven med smuttede kartofler vil jeg også sætte pris på :-)
    Hos os er det næsten tø -0,2 så der er håb.
    Hav en dejlig aften.

    SvarSlet
  2. Åh ja, tænk ikke at have vand som Lavendel! Jeg håber virkelig, at vi snart bliver af med al den kulde.
    Rigtig godt nytår til dig, Kari!

    SvarSlet
  3. Kender det godt, når man bare ikke kan finde en overskrift til indlægget :-)
    Altså, jeg synes ikke det lyder rart med det frost hos Lavendel. Håber for hende at tø kan hjælpe, for hvor er vi dog afhængige af frisk vand alle sammen.
    God aften til dig fra Laura :-)

    SvarSlet
  4. Margith - Man kan da håbe det engang bliver virkelighed ;0)
    Det tør også her - tror jeg. Det drypper fra taget og de har lovet op til 5+° i morgen (vist nok).
    Dejlig aften til dig!
    ___

    Madame - Det er ikke sjovt for Lavendel. Håber hun snart får vand igen og får gjort noget ved det inden næste vinter.
    Rigtig god aften og godt nytår til dig!
    ___

    Laura - Total blank!! ;0)
    Man tænker ikke rigtig over det hvor vigtigt rindende vand er, før det mangler eller man læser om det.
    God aften til dig. Laura!

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺