28.12.10

2011 kalenderen

For et par år siden investerede jeg i en Filofax kalender, Domino, i størrelsen A5, altså en pæn stor sag.
Sidste år, d jeg skulle købe ny kalenderindmad til den, købte jeg den med 1 dag. pr. opslag.
Men hold da op en moppedreng. Der kunne kun være ½ år i den af gangen, hvis jeg også skulle have mine noter i den.

Til venstre: ½ år af 2010, til højre: hele 2011

I år ville jeg så ikke lave samme nummer, så jeg har købt kalenderindmad, med 1 uge pr. opslag. Meget meget bedre!
Nu kræver den ikke længere en trækvogn for at kunne transporteres rundt ;0)

5 kommentarer:

  1. Ja, lidt af en forskel. Jeg har bare en lille lommefætter fra arbejdet og her kan jeg også kun have et halvt år ad gangen. Men jeg har også brug for, at have en hel dag pr side nu den er så lille.

    Dejlig aften søstermin :o)

    SvarSlet
  2. Kender den slet ikke, men hold da op, den ser tung ud. Smart at investere i en ugekalender i stedet. Langsomt får man mere og mere i den håndtaske og tungere og tungere bliver den, men kameraet, det kommer med!
    Dejlig aften til dig fra Laura :-)

    SvarSlet
  3. Fru E - En lille en ville være sød, men jeg bruger den som notesbog også og så er størrelsen god :0)
    Søsterkram og god aften!
    ___

    Laura - Det er de der lidt dyre fra boghandlen, men den er lækker.
    Den er også stor, så til små middagsselskaber kommer den ikke med ;0)
    Dejlig aften til dig!

    SvarSlet
  4. Har opgivet det med kalender....men prøver alligevel hvert år med Mayland...

    SvarSlet
  5. Lavendel - Jeg er heller ikke alt for god, men min kalender indeholder også faneblade, som jeg bruger som notesbog. Så slipper jeg for både en kalender og en notesbog i tasken :0)

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺