11.11.10

God weekend

Torsdag, regn og mørkt.
Det er blevet rigtig november.

Et lille lys i mørket, fandt jeg i dag i kiosken.



Bolig Plus er et helt ny boligblad og så er det billigere denne gang. Nyt magasin Kr. 39, står der og så måtte jeg lige købe det. Normal pris er 49,95.
Rigtig flot forside. Rigtig julehygge. Så må jeg se, om det levet op til forsidestandarden...
Nyt magasin er vist ikke helt rigtigt, for det er blad nr. 2...

Nu vil jeg ønske jer en rigtig god weekend. Jeg har lidt forskelligt de næste dage, så jeg pauser lige lidt.
Og til jer der skal til blogtræf med Jens på lørdag, vil jeg ønske rigtig god fornøjelse! :0)

8 kommentarer:

  1. Du må have en dejlig weekend!

    SvarSlet
  2. God weekend til dig også, jeg gav nr. 1 væk som gave og det virker hyggeligt.

    SvarSlet
  3. Rigtig god weekend og jeg glæder mig til, at se Jer på søndag. Knus fra littlesis

    SvarSlet
  4. Og god weekend - og pause til dig ;-)

    SvarSlet
  5. Rigtig god pause, håber at bladet lever op til forventningerne :-)

    SvarSlet
  6. Kære alle sammen,
    Tak for weekendhilsnerne :0)
    Margith, det var også der hyggelige udseende der fangede mig :)
    Laura, jeg glemte at få det med på vores weekend, så jeg har noget til god ;)

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺