16.11.10

Familie weekend

Weekenden gik med en dejlig Fætter-Kusine fest i det jyske.
Min mor's fætre og kusiner havde inviteret og det ville jeg ikke sige nej til. Det er jo en god måde at møde dejlige mennesker på, som jeg ikke har set længe.
Samtidig var det også en anledning til at prøve at møde mine egne fætre og kusiner, men lige den del gik ikke lig helt som beregnet.
Vi var på en efterskole og det er et helt perfekt sted, når man er 56 personer i alderen 9 mdr. til 65 år. Det er lidt for alle at lave.

Mens vi var nogen der gik tur i skoven ved siden af, var andre i hallen og spille fodbold, badminton og hockey. Og dem der hverken var på gåtur eller i hallen, kunne sidde og tale sammen.



Vi har været der før og ligesom dengang, var jeg fascineret af to døre, der havde fået friser rundt om karmen. Havde jeg talentet, ville jeg gerne udsmykke min kedelige gang med friser om karmene.



Søndag efter morgenmaden, skulle vi videre til fødselsdag på Fyn. SøsterLil's ældstepige har fødselsdag i dag, men holdt det i søndags. Dejligt at se dem alle igen.

Hjemme igen, må jeg nok indrømme at det var lidt hårdt. Sengen blev fundet lidt over 21 og ... der blev sovet ZZ ZZ ZZ........

6 kommentarer:

  1. Hej Kari, det lyder som det har været en hyggelig weekend, I var da også mange samlet...kan godt forstå at du var træt...en god aften til dig...

    SvarSlet
  2. Rejen - Det var en god weekend og vi var mange, når man ikke helt kender ½-delen :0)
    Og god aften til dig!

    SvarSlet
  3. Lyder ellers sjovt med sådan en fætter-kusinefest. Det kommer jeg vist aldrig til at prøve, da min søster og jeg kun har en enkelt kusine *G*

    SvarSlet
  4. Hvor det være skønt med en stor familie, som kan mødes og være sammen om aktiveteter og famile hygge..
    Knus fra Ærø.

    SvarSlet
  5. Det lyder som den dejligste fætter-kusine-fest, Kari! Jeg synes, det er en gave, man giver videre til sine børn, når de lærer hele familien at kende.
    Klem og en rigtig god onsdag til dig :-)

    SvarSlet
  6. Esther - Det kunne sikkert blive en rigtig sjov kusinefest. Vi er 7 fætre og kusiner og min mor (altså dem vi var til fest med) der er de 16. Fest i forskellig omfang :0)
    ___

    Mette Lykke - Det er ikke fordi vi overrender hinanden (nok fordi der er en generation imellem), men når vi er sammen er der rigtig hyggeligt.
    Stort knus til dig!
    ___

    Madame - Jeg ved ikke lige om mine børn syntes det var så sjovt, men de ved at der er en stor familie et sted der ude. For mig er det vigtigt at man ved at man ikke er alene. Selv er de jo 13 fætre og kusiner, men desværre med en alder fra 4 år (min yngste) til 47 år og det giver ikke det store sammenhold. Der er for mange individualister.
    Klem til dig Gitte :0)

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺