3.10.10

Sind og brille drillerier

Generelt i blogland, virker det som om vejret påvirker og gør livet lidt mere besværligt, eller måske er det bare mig, der er meget påvirkelig i år.

Jeg kan mærke at jeg ikke helt er mig selv og at jeg påvirkes af andres skriblerier og det sætter lidt en stopper for min egen noteringer her.

Jeg er nok også lidt ved siden af mig selv lige nu. Fik nye briller i går og de er desværre blevet lidt stærkere end de forrige. I dag har jeg svagt ondt i mine øjne (har haft de nye briller på i små 5 timer), lidt svimmel og hvad der ellers følger.
Jeg skal lige give mine øjne en chance for at komme tilbage til "normalen", selvom jeg lige nu er i tvivl om det vil ske...

Nu vil jeg snuppe et bad og så vil vi tage til søndagsåben i et af de nærliggende storcentre og så få købt gulerødder til Yngste.

Søndaghygge til jer alle.

9 kommentarer:

  1. Jeg ved ikke, om det er vejret, men jeg føler mig næsten sårbar og hudløs. Fryser lidt. Er træt. Måske er det bare influenza? :-)

    Jeg skal også afsted til butikkerne. Skal lige tage mig sammen. Og jeg behøver vist ikke at starte bilen, jeg kan flyve med vinden.

    God søndag!

    SvarSlet
  2. Mit humør fejler ikke noget, men trætheden har været der de sidste 3 dage. Har sovet en lille time her til middag. Jeg vil nu smutte til ekstra-zumba alligevel og se om min fod kan holde til det.

    Håber du hurtigt vænner dig til de nye briller. Glæder mig i øvrigt til at se dig og dem. Jeg kommer forbi arbejdsmæssigt tirsdag, men er booket til møde fra 9-16. Men et knus i kantinen bør kunne nåes :-)

    Knus og hils familien

    SvarSlet
  3. Uha der ramte du lige i øjet ( ha! ), jeg er nemlig ikke helt ok i humøret lige for tiden. NÅ, men det med brillerne gør mig lidt spændt på hvordan det skal gå når jeg får mine om forhåbentlig en uges tid. De er jo med dobbeltsyn ( dobbelt haha!) og jeg har jo netop hørt at man kan blive helt bims af det. De er også stærkere, så alt i alt går jeg nok rundt som du inden længe.

    Jeg håber at du hurtigt vænner dig til dem og ønsker dig en GLAD og GLASKLAR søndag :))

    Knuuus
    Henriette ;)

    SvarSlet
  4. Jeg nyder efterårsvejret indendøre idag. Kryber sammen i sofaen med faglitteratur, the og yngste under samme tæppe.

    Der går nok et par dage inden din hjerne er dus med de nye briller! Jeg håber du kan holde svimmelheden ud og tage det i et hak ellers kan det jo trække ud at vende sig til dem.

    God søndag til dig.

    SvarSlet
  5. Uha, om 1½ uge får jeg også mine nye øjne med læsefelt, så jeg er noget spændt...

    Jeg tror da på, at vejret påvirker os. Lyset ændres, temperaturen og så er der en masse virus der næres af, at vi befinder os mere indendøre.

    Jeg ønsker dig en dejlig søndag :)

    SvarSlet
  6. Jeg håber dine øjne snart vænner sig til de nye briller. Det kan godt tage lidt tid synes jeg. Jeg er træt i dag men har også haft nogle travle dage. Håber i får en god søndag med shopping og hygge :) Knus

    SvarSlet
  7. Megan - Jeg ved heller ikke, om det er vejret, men det kan man beskylde for så meget, uden at det giver igen (udover regn, blæst osv. ;)

    Vi kom afsted - i bil - og det var da hyggeligt, men hjemme igen i sofaen med te, grovbrød med lun postej og varm te, det er nu det bedste!
    ___

    Fru E - Sådan har jeg også haft det, det meste af sidste uge. Træt uden rigtig at kunne sætte finger på det...

    Hoved og øjne er ikke blevet værre, så om et par dage er jeg nok ved at være OK igen (håber jeg!)

    Så vil jeg glæde mig til frokosten på tirsdag!!
    Indtil da KNUSS og hils dem alle!!
    ___

    Henriette - Jeg plejer ellers ikke at blive berørt så direkte af andres humør, men lige nu rammer det, men sådan er livet nu bare.

    Jamen rigtig god fornøjelse med ikke kun brillerne, men også med læsefeltet.
    Så langt er jeg ikke kommet endnu, men det kommer sikkert...

    Stort KNUSS til dig!!
    ___

    Oline - Det er også blevet til hygge i sofaen her efter byturen. Det er næsten heller ikke vejr til andet i dag!

    Jeg har ikke fået det værre, så mon ikke jeg er dus med dem om et par dage. Men jeg havde bare glemt den del af nye brillerrusen ;0)
    Rigtig god aften til dig Oline!
    ___

    Mette b - Jeg har altid været et "hulemenneske", altså elsket efterår og vinter med mørket, kulde og de korte dage, men jeg er blevet ældre og tror jeg er ved at forandre mig.
    Men hyggen i sofaen er kommer jeg aldrig til at miste lysten til!

    Jeg er ikke kommet til læsefeltet endnu, men ved fra andre at det kræver tilvænning.
    Jeg er spændt på at høre om det!

    Og en rigtig god søndag aften til dig!
    ___

    Anette - Jeg tror, jeg har vænnet mig til dem om et par dage. Jeg har ikke længere ondt i øjnene.
    Efter alt det du hygget dig med de sidste par dage, kan jeg godt forstå at du er træt, men det er jo en god træthed.
    En rigtig dejlig aften til dig!

    SvarSlet
  8. Jeg kan se her i kommentarfeltet at det går bedre med brillerne, Kari - det var dejligt. Men ellers synes jeg, man bliver påvirket af, at dagene bliver kortere - mørket varer 12 timer nu.
    Klem og ha' en dejlig aften!

    SvarSlet
  9. Madame - Jo det går fremad, men jeg er meget træt i højre øje og det er ubehageligt.
    Jeg ved at mange bliver berørt at vejret, men jeg har aldrig prøvet det før, så det er en helt ny fornemmelse og ikke spor sjovt ;(
    Klem og god aften til dig!

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺