14.10.10

Myg

Ja, de der små stikkende væsner, der gemmer sig de mest underlige steder!



Jeg syntes godt nok, vi har mange indendørs, for øjeblikket. Det fugtige vejr lige nu, er sikkert et slaraffenland for dem. Og hvilke gemmesteder de har, når de kommer ind!
En fløj ud af vores saltkar (sådan et med åbning i siden) og en anden havde gemt sig i vores tekande...

Når man nu har været hjemme, sådan hele dagen i nogle dage, så får man givet nogle af de der stikkende et par applauser.
De fleste overlever det heldigvis ikke!

I morgen kan de holde fest her igen, for jeg vil tage på job.
Svimmelheden har fortaget sig nok til, at jeg kan jobbe igen (håber jeg). Computere er ikke alt for smart et værktøj, når verdenene vugger afsted.

Billedet lånt fra best-of-web.com

11 kommentarer:

  1. Dejligt at høre du har fået det bedre. Ja myg er irriterende!! Jeg synes nu ikke rigtigt vi har nogle pt. Håber du er sluppet af med dem du havde :P

    SvarSlet
  2. Anette - Tak!
    Vi har haft pænt glæde af dem i dette efterår...og lige nu er der en der musicere nær mit øre...

    SvarSlet
  3. Åhh, har haft næsen så dybt nede i mit eget, at jeg ikke har set du har været syg. Glad for, at du har fået det bedre. Skal du/I have ferie?

    Myg - ud med dem. Vi har også set nogle stykker indendøre.

    Knus
    Søster

    SvarSlet
  4. Fru E - Ja og jeg har ikke haft overskud til at ringe og spørge, hvordan I har det. Så er det godt at vi har bloggene ;0)

    Nej, vi har ikke ferie udover en enkelt fridag på fredag...
    Hvad med jer?
    Knuss StoreSøs

    SvarSlet
  5. Nå, så er jeg mere rolig - troede jeg så syner, da jeg opdagede 4 myg i stuen :-))). Godt at høre, at du har det bedre.

    KH Gittemay

    SvarSlet
  6. Gittemay - Nej du så helt rigtigt! og de er sværmende :0)
    Tak, det går i den rigtige vej.
    KH Kari

    SvarSlet
  7. Det var godt at høre, at du har det bedre! Ja, det er mærkeligt at vi har myg i oktober - det har jeg aldrig oplevet før.
    Klem og rigtig god weekend til dig, Kari!

    SvarSlet
  8. Jeg har ikke ferie - de andre 3 har. Jeg håber, at jeg kan få fri fredag, men har ikke haft tid til, at sludre med bossen endnu. Knus

    SvarSlet
  9. Madame - Tak. Det er noget underligt noget, .sådan noget svimmelhed.
    Det med myggene er vist noget med den måde vores vejr har artet sig dette forår og sommer. Det våde efterår har klækket alle arterne på en gang og de hygger sig nu, med at stikke og summe hos os.
    Klem og god weekend til dig!
    ___

    Fru E - God sludder med bossen :0)
    Knus

    SvarSlet
  10. Ja, de er irriterende, de myg. Men jeg synes ikke, de stikker så meget som for en måned siden, faktisk virker de lidt småsløve.

    Håber bedringen holdt - for dig altså ;-).

    SvarSlet
  11. Bente - "Vores" myg har nu gerne snablen fremme.
    Men mon ikke de snart går i dvale til næste forår? Jeg håber :0)
    Bedringen holder. Jeg er oven på igen.

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺