5.10.10

Frisørens uheldige dag

Så var det i dag vi, Yngste og jeg, skulle klippes.
Yngstes klip gik fint, men han glæder sig også vildt til at skulle sidde i stolen og blive dreng igen!
Han råbte YES!! har til morgen, da jeg nævnte at han skulle klippes i eftermiddag. Det er jo skønt med den reaktion.
Jeg fik vasket håret og blev sat i stolen. Så fik vi frisuren på plads og frisøren begyndte at klippe.
AV!! Et lille nip i ørekanten med saksen. Blodet begyndte at pible (langsomt)...
Hun blev helt paf, undskyldte mange gange. Det var første gang hun havde klippet i en kunde, men havde også nået at klippe sig selv i fingeren i dag.
Oven i det havde hun fået dobbeltbooket tiden efter os. Så mere skævt kan det næsten ikke gå.

Men jeg er blevet korthåret og kan klare mig til jul inden næste klipning. Så skal der bare lige skyllefarves, så de grå hår bliver dækket.

15 kommentarer:

  1. Av! Fik du så ikke rabat :o)

    SvarSlet
  2. Næh, men det var også kun et meget lille klip ;)

    SvarSlet
  3. Uha, det er da godt, hun ikke lavede flere uheld! Dejligt at være til frisør ellers :)

    SvarSlet
  4. Sikke noget....hun burde da have givet lidt rabat, hun tog jo også mere end hun skulle.....;-D....håber øret bliver siddende.....god dag til dig....

    SvarSlet
  5. Mette b - Ja, så kunne det blive til nogle fantasifulde frisure på de næste kunder ;0)
    Det er skønt at komme hjem med nyklippet hår. Jeg er bare ikke så god til at blive klippet regelmæssigt.
    ___

    Rejen - Hun lukkede op for gratis farvning, med det lille nip ;)
    Øret sidder hvor det skal og jeg kan ikke mærke noget i dag :)
    God onsdag til dig:0)

    SvarSlet
  6. Ups !
    God du trods alt er tilfreds :-)

    SvarSlet
  7. Jeg håber håret blev flot. Dit indlægstitle mindede mig om dengang jeg blev klippet på frisørskolen for sidste gang. Jeg skulle have kort trollehår - det var meget populært i 90'erne - men pludselig hørte jeg et højt "Ups, det retter jeg lige til..." og jeg endte med den korteste militærfrisure. Nej, hvor var jeg ked af det - og grim. Heldigvis voksede det hurtigt ud.

    SvarSlet
  8. Din frisør hade da vist en dårlig dag og så var det ingen gang mandag.

    SvarSlet
  9. Av!! Godt det ikke er hver gang dét sker. Sikke en uheldig dag for frisøren. Men det er skønt når lokkerne er klippet :)

    SvarSlet
  10. Losarinas mor - Ja Ups ;0D
    Og tilfreds det er jeg. Det er kort og det er det jeg vil have.
    ___

    Sushistegen - Det blev helt fint. Jeg ved jo det vokser ud igen ;)
    Men sikken en oplevelse du havde der på frisørskolen! Jeg er heller ikke sikker på, at jeg havde været glad, med så lidt trold og så meget militær i klipningen.
    ___

    Kom så igang - Hun havde en rigtig Tycho Brahe dag! og nej det var på en helt almindelig tirsdag (hun holder lukket mandag og det er vist meget godt ;0))
    ___

    Anette - Ja, lige pludselig gjorde det AV...
    Men ja det var skønt at få flyttet ørene, hvis jeg tør skrive sådan ;)

    SvarSlet
  11. Jeg var i sin tid i mødregruppe med en frisør, og hun fortalte, at det var det værste, hun nogensinde havde oplevet, det at klippe en kunde i øret. Og den eneste gang, hun havde gjort det, havde kunden været en lækker mand ;-).

    Godt, det ikke gik værre end som så for dig!

    SvarSlet
  12. Det var synd for den lille purk, at frisøren havde en Tycho Brahes dag. Nogle dage går alting bare galt ...
    Klem og en dejlig dag til dig, Kari!

    SvarSlet
  13. Bente - Jeg tror heller ikke hende her syntes det var sjovt. Men jeg tror ikke det kan undgås helt.

    Jeg har da hele mit øre endnu, bare med en lille øm prik :0)
    ___

    Madame - Det var nu godt nok mig, der fik hakket og det er jeg nu også glad for. For ellers tror jeg ikke han ville klippes mere!
    Nogle dage er bare dage der skal overståes ;0)
    Kram og rigtig god aften til dig!

    SvarSlet
  14. Stakkels frisør - hun har såmænd nok haft det værre end dig med sådan en dum dag for hende, og ja, godt det ikke var lillefyren, der blev øremærket :-)

    SvarSlet
  15. Ellen - Det tror jeg også. Jeg tror det var godt det var mig hun klippede i, for jeg bliver ikke så let hys over småting :0)
    Jeg er også glad for at det ikke var Yngste, for så var han nok ikke så glad for klipninger fremover ;0)

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺