20.10.10

Efterårsfredagsferiekage

Så er det sengetid.
I morgen er det sidste arbejdsdag i denne uge. Min tur til lidt ferie.

I morgen tager jeg også Yngste med på jobbet. Det er næsten ingen i morgen. De et til møde næsten alle sammen og så er det ikke så forstyrrende med ham det.
Jeg har forberedt mig med en god aktivitetsbog til ham. Det er hittet lige nu!

Vi har også bagt lidt mundgodt til dem og det er blevet til Hindbærmuffins og æblekanel muffins og de smager skønt!  ;)


(og nu vil ovnen ikke rigtig bage jævnt og give farve...)

6 kommentarer:

  1. Uhm de ser lækre ud....så må du og yngste have en god arbejdsdag....

    SvarSlet
  2. Ahh, de ser sørme gode ude. Kunne godt spise sådan en lige nu, lige her midt i morgenstunden! :)

    God dag!

    SvarSlet
  3. Det lyder virkelig lækkert - det er nogle muffinvariationer som jeg aldrig har smagt. Men det lyder spændende! Mums..... :D

    SvarSlet
  4. Rejen - Tak, "vi" hyggede (det er lidt stressende at holde styr en -årig med gang i den ;)
    ___

    Megan - Deres udseende var nu ikke helt som de skulle være, men smagen er helt ok! og til en kop morgen/formiddags kaffe helt perfekt ;0)
    ___

    Jens - Har du en grundopskrift, så prøv at hælde hindbær i (og måske lidt hvid chokolade). De er dejlig friske.
    Og nu, hvor efteråret kommer, så æble i små tern, lidt kanel i dejen og et drys kanelsukker på toppen inden bagning. MUMS...:)

    SvarSlet
  5. Tak for tippet - den med æbler lyder særligt fristende og den vil jeg helt sikkert prøve!

    SvarSlet
  6. Jens - Det var så lidt. Håber du vil nyde både duften og smagen!

    SvarSlet

Her kan du skrive, hvis du syntes du har noget du gerne vil fortælle.
Og så bliver jeg glad for en lille kommentar i ny og næ ☺