22.10.10

Det var en kold kold dag...

...i det svenske.
Færgeturen over var med god søgang lige uden for havneløbet (hedder det vist) i Helsingør og det blæste ikke bare en men to pelikaner i Helsingborg.
Så efter 45 min gåtur rundt i byen tog vi færgen hjem igen.



Vel tilbage i Helsingør, smuttede jeg i Stor2000 med Yngste og fik købt lidt stof til jogginbukser til ham den lille, til gymnastik om torsdagen og stof til bukser til mig selv.
Frokost på Tower Brasserie i Bycenteret, lidt indkøb og så hjem til et varmt hus.

Så i dag har vi oplevet lidt, blevet godt blæst igennem og fået frokost ude.
Bedre kan det vist ikke være :0)

7 kommentarer:

  1. Ja ingen tvivl om af der har været et skifte i årstiden. Rigtig god weekend.

    SvarSlet
  2. Oline - Det er efterår nu. Ingen tvivl :0)
    Og rigtig god weekend til dig!

    SvarSlet
  3. Puha det må have været en sjov sejltur....godt at I har hygget, ja det er rigtigt efterår i dag...god aften til dig...

    SvarSlet
  4. Rejen - Ja lige de der 2-3 min under svejene (ekspedienten i shoppen måtte holde fast i kanten, for ikke at køre fra side til side ved kassen), men så var det også glat resten af vejen.
    Men det er jo som det kan være, under pelikanernes vinger ;0)

    SvarSlet
  5. Det var da lidt af en øv-dag i det svenske,det gik lidt bedre da du kom hjem til lille Danmark igen.
    Kan du have en god weekend

    SvarSlet
  6. Ja nu er det ved at være hue og vantetid. Smukt ser det ud med bølgerne, altså især fra land. Heldigvis er sejlturen til Sverige ikke så lang:-) God sidste efterårsferie til dig :-)

    SvarSlet
  7. Kom så igang - Ja, jeg har haft sjovere dage over there, men Helsingør var nu ikke så forfærdelig meget varmere :0)
    Rigtig god weekend til dig!
    ___

    Laura - Vi er vist meget tæt på det udstyr nu. Jamen der var næsten ingen bølger at se og derfor kom det lidt bag på os, at vi fik den skvulpetur der lige uden for Helsingør...
    Rigtig god weekend til dig!

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺