12.10.10

7 dage

7 dage går hurtigt.
Jeg kan se, at det er 7 dage siden jeg skrev sidst. Det var så ikke meningen, men jeg har været så træt så træt om aftenen, så der har ikke været overskud.
Jeg er jo begyndt at træne 3 gange om ugen. Efter en arbejdsdag og efterfølgende træning, er jeg flad, når cyklen rammer matriklen og så er det fristende at hoppe i seng sammen med Yngste og læse bøger til vi segner ;0)

Nå, men selvom jeg er syg i dag, så skal familien have mad i maverne og det er ved at være den tid nu. Løverne skal fodres!

5 kommentarer:

  1. Dit lille pus..Håber du snart bliver frisk igen :-)

    SvarSlet
  2. Losarinas mor - Det håber jeg også :0)

    SvarSlet
  3. God bedring. Der skulle vel ikke være lidt efterårsferie på din vej?

    SvarSlet
  4. God bedring til dig, ja tiden går meget hurtigt her i efteråret/vinteren når man kommer hjem....jeg synes heller ikke at jeg når nogenting...;-D

    SvarSlet
  5. Megan - Tak og nej desværre er der kun en enkelt fridag i næste uge og det er fredag.
    ___

    Rejen - Tak!
    Nej tiden går bare hurtigt på denne tid af året :0)

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺