22.9.10

Tryk på

Trykken bag øjnene, trykken i bihulerne, trykken i pandehulerne, lettere kvalme, træt.
Hvilken dag.
Gemalens snottede tilstand er vist ved at indhente mig.
Men jeg har slet ikke tid til at være syg, for jeg har fri fredag og mandag og så er man ikke syg!

Yngstes børnehave har P-lukket på fredag og vi skal hygge hjemme.
Jeg skal også til optikeren og have tjekket synet (det er snart 2½ år siden sidst), se på nye stel til briller og solbriller (ny stil måske...).

Mandag skal jeg på Café besøg med min søde veninde og hendes lille datter (hende jeg er fadder til) og det glæder jeg mig rigtig meget til!!

Så jeg har ikke tid til at være syg!
Jeg må hellere gå i seng om lidt og sove det ud.

9 kommentarer:

  1. Nej du har da ikke tid til at være syg med alle de planer :) God bedring - håber du har det bedre efter en god nats søvn.

    SvarSlet
  2. God bedring - håber søvnen hjælper ;-)

    SvarSlet
  3. Kender godt det med at være syg når man har fri, møgærgeligt...god bedring.....

    SvarSlet
  4. Rigtig god bedring til dig!!! Og øv altså!

    SvarSlet
  5. Anette - Nej vel!
    Nattens søvn hjalp nok til at jeg ikke har den trykken i hovedet som i går og nu er der WEEKEND! :0)
    ___

    Mette b - Tak og det hjalp lidt med de timer under dynen.
    ___

    Rejen - Tak! Det kan man altså bare ikke og jeg kommer vist også igennem min miniferie uden for meget bøvl.
    ___

    Margith - Tak skal du have!
    ___

    Æblekinder - Tak, Heidi og ja øv altså, men det er ikke så slemt i dag :)

    SvarSlet
  6. Jeg håber, du fik sovet dårligdommen ud. Nogle gange kan man være heldig, at det går i sig selv igen. Og du har jo slet ikke tid til at ligge der med snuden i vejret :-)

    Klem og ha' en rigtig god aften!

    SvarSlet
  7. Tak, Madame! Søvnen rettede en del op på det. En nat mere og så tror(håber)jeg den er væk igen.
    Nej der er for meget sjovt til at der er plads til snuden i vejret og dynen godt op om ørene.
    Klem og rigtig god aften til dig!

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺