15.9.10

Piv pip piift

Øj, undskyld stilheden!
Men vi har computerproblemer. Min bærbar går i sort fra tid til anden (ca. mange gange i timen) og genstarter og Gemalens stod af i dag, (kan, hvis den bliver aet og nusser, lige holde lidt inden den sover videre).

Så lige nu er vi ved at installere alt på 2 nye bærbare...
Lyder voldsomt og det er det også, men vi vil ikke undvære og vi vil ikke deles og så var der ikke så meget at gøre...

Men men men, hold da op hvor er der meget, der skal huskes og meget der skal installeres og alt man har liggende i diverse bogmærker, som man bare lige trykker på og så popper der en masse op... Ja de er der ikke og skal lige smides over.

Nu skal jeg i seng. Der er meget at gøre på jobbet efter næsten 2 arbejdsdage uden forbindelse til det vigtigste i mit job, mit indtastningssystem. Der ligger en afslutning på fredag...

8 kommentarer:

  1. At få ny pc eller reetablere tager LANG tid. Glæd dig til den nye.
    Hav en god dag.

    SvarSlet
  2. god arbejdslyst med at få flyttet tingene, der er jo mere på sådan en pc end man umiddelbart regner med....;-))

    SvarSlet
  3. Hvor er det træls, men jeg håber at I bliver rigtig glade for de nye. Jeg forstår godt, at I hverken vil undvære eller dele. :-)

    SvarSlet
  4. Åh hvor træls :( Jeg synes også det er irriterende når man er nødt til at formatere for at få pc´en til at fungere ordenligt. Håber snart det er i orden. Vi kan heller ikke dele - bruger pc´en meget begge to så det vil være alt for irriterende :P

    SvarSlet
  5. Margith - Ja, der er hele tiden lige noget der skal over. Og så skal jeg lige lære at betjene den.
    God aften til dig :0)
    ___

    Rejen - Tak, det er nok noget det lige skal bruges tid på. Men så... :0)
    ___

    Jens - Det tror jeg vi bliver. vi skal bare lige lære dem at kende.
    Og dele NEJ, så fik jeg aldrig PC tid!
    ___

    Anette - Ja og dyrt!
    Vi bruger dem også meget og jeg ville aldrig få tid (vi har prøvet det for længe siden).

    SvarSlet
  6. Ja, det er noget af et arbejde at få en nye pc til at 'ligne' den gamle og kendte ;-). Håber det er ved at lykkes!

    SvarSlet
  7. Dele??? Nej ellers tak - det kan jeg godt forstå, at ingen af jer vil.
    God fornøjelse med installeringerne... jeg håber begge de nye maskiner vil arte sig vel i flere år :-)

    SvarSlet
  8. Bente - Indtil videre er der ikke sket så meget, men i weekenden må vi nok bruge lidt tid. Men mon ikke det lykkes...
    ___

    Ellen - Nej vel!
    De SKAL leve i mange år. Det er alt for kedeligt at starte en ny maskine op!

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺